Ingezonden persbericht

Zoete vervolgt zijn ambitieuze weg

WEERT, 20050512 -- Om dit te onderstrepen heeft Zoete in zijn tweede bestaansjaar Paul Koopal aangetrokken als nieuwe hoofdredacteur van het glimmende zakenmagazine. Koopal verdiende zijn sporen met bladen als Playboy en eerder De Zaak. Onder zijn bezielende leiding heeft het team van Zoete druk gefilosofeerd over de kernwaarden van het magazine: door wie wil onze lezer (de ondernemer) geïnspireerd worden, waar haalt hij z'n kennis vandaan en wat doet hij - met het Engelse gezegde in gedachte 'money and how to spend it' - in de schaarse vrije tijd?


Zoete schuwt verder geen enkele openbaring maar laat 'business gossiping' over aan de bestaande titels. De formule kwam tot stand onder het motto 'ondernemend & uitdagend' en dat staat voor dynamiek & diepgang in het zakenleven. Zoete gaat hiermee de directe concurrentie aan met de gevestigde 'zakenblaadjes'.


Lees nu in Zoete nr. 2:

* Weg met de fiscus, zo omzeilt u de BPM!
* De 10 bestverdienende schrijvers
* Gemeente Breda in zee met Willem Smit


Zoete, spraakmakend!


- - - EINDE PERSBERICHT - - -




Ingezonden persbericht