Gemeente Apeldoorn

Jaarlijkse klanttevredenheidsonderzoek van start

Maandag 13 juni gaat het jaarlijkse klanttevredenheidsonderzoek van de gemeente Apeldoorn van start. Bezoekers van de balies in het Stadswarenhuis kunnen aangeven hoe zij de dienstverlening ervaren. De gemeente gebruikt de resultaten voor het verbeteren van haar dienstverlening. Het onderzoek wordt jaarlijks uitgevoerd zodat kan worden gekeken of de dienstverlening er op vooruit is gegaan. Ook wordt het onderzoek gebruikt om de resultaten te kunnen vergelijken met andere gemeenten.

Na afloop van het bezoek aan de balie in het Stadswarenhuis hebben bezoekers de mogelijkheid digitaal de vragenlijst in te vullen, wat zo'n vijf minuten kost. Voor mensen die niet zo goed met een computer overweg kunnen is er een papieren versie beschikbaar. Een gastvrouw zal de bezoeker verwelkomen en, als dat nodig is, helpen bij het invullen van de vragenlijst. Vragen die aan bod komen zijn onder andere In hoeverre bent u tevreden over de tijd dat de medewerker bezig is geweest met de afhandeling van uw vraag? en Is met dit bezoek uw vraag afgehandeld?

De voorgaande jaren is het klanttevredenheidsonderzoek in september gehouden. Dit jaar vindt het vierde klanttevredenheidsonderzoek in juni plaats, omdat de gemeente benieuwd is of de bezoekers in deze extra drukke periode even tevreden zijn als in andere maanden.

Voor het laatst bijgewerkt op: 10-jun-2005 11:51