Fontys


Scriptieprijs Fontys Hogeschool Marketing Management gewonnen door Natalia Grigoreva

Natalia Grigoreva, een oud-studente uit Moskou van de opleiding International Business and Management Studies van Fontys Hogeschool Marketing Management, heeft vandaag de De Lage Landen scriptieprijs gewonnen. De scriptie, een exportplan voor de Baltische staten voor Kverneland Group, werd beloond met EUR 500,- en een werkervaringsplaats bij De Lage Landen. Het is de derde keer dat de scriptieprijs valt bij Kverneland.
donderdag 14 juli 2005 door Femke Huvenaars
De prijs werd uitgereikt door Toon Sanders, Senior Vice President Strategic Business Development van de Lage Landen en Hennie Kuijken, lid van de Raad van Advies van Fontys Hogeschool Marketing Management. In het juryrapport werd Natalia geprezen voor haar uitstekende scriptie die zowel qua analyse, strategie als implementatie van een uitzonderlijk hoog niveau was. De Lage Landen Scriptieprijs is een prijs voor de beste scriptie van studenten aan Fontys Hogeschool Marketing Management.