Ingezonden persbericht


PERSBERICHT

Checklist 'Telefonische Acquisitie' voor meer respect voor de klant

Op verjaardagsfeestjes komt telefonische acquisitie vaak in slecht daglicht te staan. Opdringende verkopers die door blijven ratelen en geen respect lijken te hebben voor de tijd van klant zijn veelgehoorde voorbeelden. Dat kan anders!
Speciaal voor deze zogeheten tele-verkopers heeft De Vries advies & training en ontwerpers Lynck + Zoon een checklist 'Telefonische Acquisitie' op de markt gebracht. Door het serieus gebruik maken van deze checklist kan een bedrijf zich positief onderscheiden van organisaties die kennelijk geen respect hebben voor de klant.

Een belangrijk uitgangspunt in telefonische verkoop is dat te allen tijde wordt gevraagd of het telefoongesprek gelegen komt. Dat - hoe vanzelfsprekend ook - daadwerkelijk geluisterd wordt en de wensen van de klant centraal komen te staan. Klanten iets opdringen levert slechts korte termijn winst op en op langere termijn verlies. Bedrijven hebben met de checklist 'Telefonische Acquisitie' een middel in handen om het imago van de tele-verkoop te verbeteren.

EINDE PERSBERICHT



Ingezonden persbericht