Ingezonden persbericht

Vocalcom breidt activiteiten uit naar Scandinavië

ZELLIK, 20050729 -- Vocalcom, leidinggevende ontwikkelaar en integrator van oplossingen voor contact centers, kondigt de oprichting aan van een nieuw kantoor in Denemarken. Vanuit Denemarken zet Vocalcom haar internationale expansie voort naar nieuwe markten. Vocalcom beschikt vandaag over 16 kantoren wereldwijd, waaronder Frankrijk (HQ), België, Nederland, Engeland, Spanje, Italië, Duitsland, Canada, VS, Marokko, Brazilië, Argentinië en nu dus ook Denemarken.


Vocalcom is al 10 jaar actief op het gebied van contact centers en is een erkende speler op de internationale markt. De laatste innovatie van Vocalcom heet Hermès.Net, een volledig webgebaseerde oplossing die alle contact center componenten samenbrengt in een geïntegreerd platform.

Vanuit het nieuwe kantoor in Denemarken zal Vocalcom Hermès.Net commercialiseren in de Scandinavische landen. Deze uitbreiding is van strategisch belang gezien de stabiele economieën, belangrijke rol van dienstenbedrijven, en interesse voor web-based en IP contact centers in de regio.

Over Vocalcom
Vocalcom is een leidinggevende internationale ontwikkelaar en integrator van oplossingen voor contact centers. Vocalcom biedt al 10 jaar een brede waaier aan producten die alle contact center functionaliteiten integreren in één platform. Met Hermès.Net biedt Vocalcom een antwoord op de behoefte aan virtuele contact centers en telewerkers. Vocalcom wordt wereldwijd vertegenwoordigd via eigen kantoren en een netwerk van partners. De oplossingen van Vocalcom worden gekenmerkt door hun gebruiksvriendelijkheid, flexibiliteit en openheid voor integratie.



Ingezonden persbericht