The fruitlounge

PERSBERICHT

Hilversum, 29 augustus 2005

MAX kiest voor design bureau The Fruitlounge

MAX, een nieuwe publieke omroep, heeft het bedrijf The Fruitlounge uit Hilversum ingeschakeld om haar introductiecampagne en haar huisstijl te verzorgen. The Fruitlounge draagt zorg voor het ontwerp en de productie van het On-Air pakket en de teaser campagne. Ook componeert en produceert The Fruitlounge Studio alle muziek onder MAX uitingen, zoals TV programma s en Huisstijl elementen.

The Fruitlounge is een snel groeiend bedrijf dat zich op de internationale design & muziek markt beweegt. The Fruitlounge ontwerpt en produceert voor klanten als Heineken, Chello, TPG, Endemol, The Phonehouse, Jetix, MTV3 (FL), Branded (UK), TV4 (SE), Palazinno, SBS, NOS en de Publieke Omroep. Tevens beheert The Fruitlounge samen met Brands Music enkele grotere muziek uitgeverijen

MAX heeft gekozen voor The Fruitlounge vanwege de puristische ontwerpstijl waar het bedrijf bekend om staat. Daarnaast heeft The Fruitlounge de disciplines design, muziek, internet en print allemaal onder één dak en zijn stuk voor stuk van hoog niveau.

MAX is een nieuwe publieke omroep, die als enige in Nederland programmas brengt vanuit het perspectief van eigentijdse ouderen. De doelgroep van MAX is vrij divers maar kan gekenschetst worden als de actieve 50-plussers. De eerste uitzending is op zaterdag 3 september en zal te zien zijn op Nederland 1. Voor meer informatie www.omroepmax.nl

Voor nadere informatie: The Fruitlounge B.V., Erro Verschoor Tel: 035-6478610
Mob: 0611001450