Elsevier Congressen

Webvertising

Verdien direct uw online campagne terug

Een gratis seminar? Ja, na afloop van dit seminar ontvangt u van ons een waardebon, ter waarde van de prijs van het seminar, die u in 2005 kunt besteden aan adverteren op de internetsites van Reed Business Information Nederland.

Kom naar het seminar Online adverteren en leer hoe het werkt

Consumenten, maar ook B-2-B beslissers, kiezen massaal voor het internet. Uw klanten veranderen hun mediaconsumptie radicaal! U wilt direct inzicht in de effecten, kosten en opbrengsten van uw campagnes. Marketing verschuift van push naar pull, het internet speelt daarin een grote rol.

Dit praktijkgerichte seminar gaat in op bovenstaande trends. Wat betekenen zij voor u en uw bedrijf? Hoe maakt u de vertaalslag naar online adverteren, wat werkt wel en wat niet? Wat mag u verwachten als resultaat? Voorkom de misvatting: Ik sta al op Google waarom zou ik nog adverteren? Is er synergie tussen uw advertenties in (vak)bladen, andere media en online? Hoe meet u nu wat er op uw website gebeurt en wat kunt u daarmee?

Het programma is opgebouwd rond praktische cases waarin u zelf een rol speelt en die u de volgende dag direct in uw bedrijf toepast.

De bouwstenen van het programma:

* De toekomst van communicatie met uw klant: Multimediaal Communicatiemodel

* Trends en ontwikkelingen op het internet: Zappende tieners en stuiterende Eyeballs

* Word wakker: Mythes rond adverteren op het internet
* Uw site bovenaan de zoekmachines: tips & tricks
* Wat weet u over uw eigen site? Wat kunt u meten en wat doet u ermee?

* Wat kost mij dat? Afrekenmodellen, CPM, CPC en fixed fee
* Hoe moet mijn advertentie eruit zien? Bannerformaten en hun effectiviteit

* De ideale mediamix: On- en offline combinaties

Uw deskundige inleider:

Ing. Jan van Hoof, Electronic Publishing Manager binnen Reed Business Information Nederland, door 6 jaar ervaring met succesvolle online mediaconcepten en een NLP achtergrond een meester in multimediale communicatie

Bestemd voor:

Iedereen die zich met online campagnes bezig houdt en er direct geld mee wil verdienen. Zowel in de b-to-b als de b-to-c markt. We denken hierbij aan marketeers, marketingcommunicatie managers, accountmanagers, verkopers.

Datum, tijd, locatie en routebeschrijving:
Donderdag 6 oktober 2005 in SpectraFacility in Utrecht Het congres begint om 10.00 uur en eindigt om 16.45 uur. De routebeschrijving en bevestiging worden minimaal 3 weken voor aanvang van het congres verstuurd.

Klik hier voor uw routebeschrijving:

Kosten:
De kosten voor deelname aan dit congres bedragen 495,- (excl. BTW) per persoon.

Contact:
Heeft u vragen of opmerkingen m.b.t. het programma, neemt u dan contact op met Petra Hubbeling, Petra.Hubbeling@reedbusiness.nl, telefoonnummer 070-441 57 95.
Organisatorisch: Laura van den Bor, Laura.van.den.Bor@reedbusiness.nl, telefoon 070-441 57 05

Klik hier om u in te schrijven

Uw profileringsmogelijkheden:
Op dit congres bestaat de mogelijkheid om de activiteiten van uw organisatie te presenteren door middel van een stand of sponsoring. Voor meer informatie of voor een overzicht van de promotiemogelijkheden kunt u contact opnemen met Fenneke Visser , telefoonnummer 070 - 441 57 23. e-mail: Fenneke.Visser@reedbusiness.nl .

.