Elsevier Congressen
Webvertising
Verdien direct uw online campagne terug
Een gratis seminar? Ja, na afloop van dit seminar ontvangt u van ons
een waardebon, ter waarde van de prijs van het seminar, die u in 2005
kunt besteden aan adverteren op de internetsites van Reed Business
Information Nederland.
Kom naar het seminar Online adverteren en leer hoe het werkt
Consumenten, maar ook B-2-B beslissers, kiezen massaal voor het
internet. Uw klanten veranderen hun mediaconsumptie radicaal! U wilt
direct inzicht in de effecten, kosten en opbrengsten van uw campagnes.
Marketing verschuift van push naar pull, het internet speelt daarin
een grote rol.
Dit praktijkgerichte seminar gaat in op bovenstaande trends. Wat
betekenen zij voor u en uw bedrijf? Hoe maakt u de vertaalslag naar
online adverteren, wat werkt wel en wat niet? Wat mag u verwachten als
resultaat? Voorkom de misvatting: Ik sta al op Google waarom zou ik
nog adverteren? Is er synergie tussen uw advertenties in (vak)bladen,
andere media en online? Hoe meet u nu wat er op uw website gebeurt en
wat kunt u daarmee?
Het programma is opgebouwd rond praktische cases waarin u zelf een rol
speelt en die u de volgende dag direct in uw bedrijf toepast.
De bouwstenen van het programma:
* De toekomst van communicatie met uw klant: Multimediaal
Communicatiemodel
* Trends en ontwikkelingen op het internet: Zappende tieners en
stuiterende Eyeballs
* Word wakker: Mythes rond adverteren op het internet
* Uw site bovenaan de zoekmachines: tips & tricks
* Wat weet u over uw eigen site? Wat kunt u meten en wat doet u
ermee?
* Wat kost mij dat? Afrekenmodellen, CPM, CPC en fixed fee
* Hoe moet mijn advertentie eruit zien? Bannerformaten en hun
effectiviteit
* De ideale mediamix: On- en offline combinaties
Uw deskundige inleider:
Ing. Jan van Hoof, Electronic Publishing Manager binnen Reed Business
Information Nederland, door 6 jaar ervaring met succesvolle online
mediaconcepten en een NLP achtergrond een meester in multimediale
communicatie
Bestemd voor:
Iedereen die zich met online campagnes bezig houdt en er direct geld
mee wil verdienen. Zowel in de b-to-b als de b-to-c markt. We denken
hierbij aan marketeers, marketingcommunicatie managers,
accountmanagers, verkopers.
Datum, tijd, locatie en routebeschrijving:
Donderdag 6 oktober 2005 in SpectraFacility in Utrecht
Het congres begint om 10.00 uur en eindigt om 16.45 uur.
De routebeschrijving en bevestiging worden minimaal 3 weken voor
aanvang van het congres verstuurd.
Klik hier voor uw routebeschrijving:
Kosten:
De kosten voor deelname aan dit congres bedragen 495,- (excl. BTW) per
persoon.
Contact:
Heeft u vragen of opmerkingen m.b.t. het programma, neemt u dan
contact op met Petra Hubbeling, Petra.Hubbeling@reedbusiness.nl,
telefoonnummer 070-441 57 95.
Organisatorisch: Laura van den Bor, Laura.van.den.Bor@reedbusiness.nl,
telefoon 070-441 57 05
Klik hier om u in te schrijven
Uw profileringsmogelijkheden:
Op dit congres bestaat de mogelijkheid om de activiteiten van uw
organisatie te presenteren door middel van een stand of sponsoring.
Voor meer informatie of voor een overzicht van de
promotiemogelijkheden kunt u contact opnemen met Fenneke Visser ,
telefoonnummer 070 - 441 57 23. e-mail: Fenneke.Visser@reedbusiness.nl
.
.