Marketresponse b.v.

PERSBERICHT
Leusden, 5 oktober 2005, Leo van Doorn, 03333 03333

De MarketResponse Intelligence Award 2005

Op 29 september 2005 heeft de uitreiking plaatsgevonden van de 4e MarketResponse Intelligence Award. De Intelligence Award wordt jaarlijks uitgereikt voor het meest innovatieve, actionable onderzoek van de afgelopen twaalf maanden. Onderzoeken met creatieve, baanbrekende of anderszins opvallende kenmerken komen voor de Intelligence Award in aanmerking. Er waren dit jaar 5 genomineerden, te weten: Kobalt, Loyalty Management Netherlands, Univé, Albron en De Hypothekers Associatie. De MarketResponse Intelligence Award is dit jaar uitgereikt aan Loyalty Management Netherlands voor het toepassen van innoverend marktonderzoek/klantonderzoek t.b.v. haar bedrijfsvoering rondom het spaarprogramma Air Miles. De jury bestond ook dit jaar weer uit prof. dr. W.F. van Raay (Universiteit Tilburg) en de heer drs. L. Pater (Mediamaal), bijgestaan door de winnaar van 2004, mevrouw drs. N. Engels (De Ster).