Marketresponse b.v.
PERSBERICHT
Leusden, 5 oktober 2005, Leo van Doorn, 03333 03333
De MarketResponse Intelligence Award 2005
Op 29 september 2005 heeft de uitreiking plaatsgevonden van de 4e MarketResponse
Intelligence Award. De Intelligence Award wordt jaarlijks uitgereikt voor het meest
innovatieve, actionable onderzoek van de afgelopen twaalf maanden. Onderzoeken met
creatieve, baanbrekende of anderszins opvallende kenmerken komen voor de Intelligence
Award in aanmerking. Er waren dit jaar 5 genomineerden, te weten: Kobalt, Loyalty
Management Netherlands, Univé, Albron en De Hypothekers Associatie. De
MarketResponse Intelligence Award is dit jaar uitgereikt aan Loyalty Management
Netherlands voor het toepassen van innoverend marktonderzoek/klantonderzoek t.b.v. haar
bedrijfsvoering rondom het spaarprogramma Air Miles. De jury bestond ook dit jaar weer
uit prof. dr. W.F. van Raay (Universiteit Tilburg) en de heer drs. L. Pater (Mediamaal),
bijgestaan door de winnaar van 2004, mevrouw drs. N. Engels (De Ster).