AXA Verzekeringen

AXA biedt relaties Amerikaanse inspiratie in life planning

7 oktober 2005

Hoe vaak komt u een fenomeen tegen? Met die aankondiging nodigde AXA een select gezelschap van 50 relaties uit om kennis te maken met de Amerikaanse financiële goeroe George Kinder, tijdens een speciale workshop in het Utrechtse hoofdkantoor op dinsdag 4 oktober. Het werd een succesvolle, interactieve middag over life planning met een zeer verfrissend geluid in de financiële dienstverlening.

Mover & shaker in financiële dienstverlening

George Kinder heeft zijn kennis van grote schrijvers en filosofen, van kunst en wetenschap, verbonden met zijn kennis als financieel adviseur. Vooral bekend van zijn bestseller 'The Seven Stages of Money Maturity', heeft hij onder andere een praktische methodiek voor adviseurs ontwikkeld, waarin hij zijn gedachten over life planning ontvouwt. Life planning is voor hem meer dan focussen op een goed financieel plan. De life planner verlegt zijn focus richting de diepste wensen en verlangens van zijn cliënt. Hoewel life planning nog tamelijk onbekend is in Nederland, is het in de Verenigde Staten en Australië niet meer weg te denken. Het bekende Amerikaanse 'Financial Planning Magazine' koos George Kinder recent tot één van de zes meest invloedrijke financial planners van Amerika. Kinder is ook uitgekozen tot de grootste 'mover & shaker' in de wereld van de financiële dienstverlening en behoort tot de top 50 van veelgevraagde en geprezen sprekers in de Verenigde Staten.

Over AXA

Over de hele wereld levert AXA producten en services, met de belofte van Financial Protection: bescherming en hulp bij het realiseren van de projecten van klanten, in elke fase van hun leven. Wereldwijd heeft momenteel AXA 50 miljoen klanten, 112.000 werknemers en intermediairs, 72,2 miljard euro omzet en 2,5 miljard euro nettowinst over het jaar 2004. In 2004 stond de AXA Groep 13e in de Fortune-lijst van 's werelds grootste ondernemingen.

Disclaimer