Gemeente Hilversum

Loketten vrijdag 7 en maandag 10 oktober gesloten

Vanwege de verhuizing naar het Melkpad zijn de loketten van Publiekszaken op vrijdag 7 en maandag 10 oktober gesloten. Voor het doen van aangifte van overlijden en geboorte, en voor het afhalen van uw paspoort, kunt u op 7 en 10 oktober wel terecht in het raadhuis.

Aanleiding voor de verhuizing is de verbouwing van het gemeentelijk kantoor aan de Oude Enghweg tot modern Stadskantoor. In 2007 komen daar alle loketten onder één dak. Tot die tijd (met ingang van dinsdag 11 oktober) zijn de loketten gehuisvest op het Melkpad 26. De loketten zijn samengebracht in de nieuwe afdeling Publiekszaken. De afdeling Sociale Zaken blijft gevestigd aan de Wilhelminastraat 1-19.

Bij Publiekszaken kunt u terecht voor uw paspoort, identiteitsbewijs, rijbewijs, geboorteaangifte of bijvoorbeeld een parkeervergunning. Ook voor vragen over bouwvergunningen of over uw woonlastennota bent u bij Publiekszaken aan het juiste adres. 035 629 2000 wordt het nieuwe publieksnummer voor informatie én voor het maken van afspraken. Het publieksnummer is bereikbaar op ma, di, wo en vr van 9.00 tot 16.00 uur en op donderdag van 9.00 tot 13.00 uur.