Ingezonden persbericht


Persbericht

Trinicom zet verder in op Europese expansie

Wilp, 12 oktober 2005 - Na de opening van de vestigingen in Duitsland, België en Groot-Brittannië in april dit jaar, heeft marktleidend eService software leverancier Trinicom nu twee nieuwe medewerkers aangenomen die zich zullen richten op de verdere expansie in Europa. Als Business Development Managers Europe gaan Luciën Barink en Bert Reijmerink zich bezighouden met het opzetten van een Europees partnerkanaal. Zij zullen daarmee een belangrijke bijdrage leveren aan de realisatie van Trinicom's doelstelling om in 2008 Europees marktleider te worden.

Luciën Barink (44) heeft ruim twintig jaar ervaring in de software-industrie. Aanvankelijk werkte hij in de consultancy, later verschoof zijn focus naar marketing en business development. Voor zijn indiensttreding bij Trinicom was hij werkzaam bij een partner van Microsoft, waar hij verantwoordelijk was voor de directe verkoop van MBS-Navision en MBS-Axapta. "In Nederland is Trinicom marktleider op het gebied van web selfservice en e-mail response management. De organisatie en het product hebben zich ruimschoots bewezen. Dat vormt voor mij een goede basis om Europese partners en resellers te werven voor de wederverkoop en implementatie van onze software. Ik heb er alle vertrouwen in dat we over drie jaar ook op de Europese markt de meest toonaangevende partij zullen zijn," aldus Barink.

Bert Reijmerink (38) heeft diverse commerciële functies bekleed bij system integrators. Hij was onder andere werkzaam als Channel Manager bij Toshiba Information Systems Benelux en bij Silicon Graphics International. In die laatste functie was hij verantwoordelijk voor het uitwerken en implementeren van een indirect verkoopmodel in Europa. "Ik verwacht dat Trinicom het goede resultaat dat de afgelopen vijf jaar in Nederland is neergezet zal weten door te voeren in Europa. Met name de cultuur van het bedrijf, de ambitieuze instelling van alle medewerkers en de kracht van onze software zullen hieraan bijdragen."

Wilco Rietberg, Algemeen Directeur van Trinicom: "Onze onlangs geïntroduceerde software T5(TM) moet de nieuwe Europese maatstaf worden voor contactcenter software voor afhandeling van multi-channel klantcontacten. Dat valt en staat natuurlijk met een goed partnerkanaal. Ik ben ervan overtuigd dat Luciën Barink en Bert Reijmerink hun expertise en ervaring optimaal zullen inzetten en de juiste partners en resellers weten te contracteren om ons succes verder uit te bouwen."

Trinicom, Lathmerweg 5, 7384 AD Wilp, Tel: 0571- 26 82 60 E-mail: info@trinicom.nl, Website: www.trinicom.nl

Over Trinicom
Trinicom is een Nederlandse onderneming, gevestigd in Kasteel De Lathmer in Wilp, en specialist op het gebied van web selfservice, e-mail response management, agent support en chat. Trinicom richt zich primair op de ontwikkeling, implementatie en ondersteuning van zijn kernproduct: Trinicom T5(TM). Deze op internettechnologie gebaseerde standaardapplicatie is geheel in te richten op het klantcontactproces van een organisatie, en zorgt ervoor dat de belangrijkste klantcontacten snel en uniform kunnen worden afgehandeld vanuit één centrale kennisbank. Tevens adviseert Trinicom klanten bij het optimaal inrichten van een multi-channel contactcenter, waarbij de nadruk ligt op het verbeteren van de serviceverlening via internet, e-mail, telefoon en chat en het verlagen van de servicekosten. Trinicom is de enige Nederlandse softwareproducent van geïntegreerde eService software en mag toonaangevende organisaties in binnen- en buitenland tot zijn klantenkring rekenen, waaronder ClientLogic, Thales, Zilveren Kruis Achmea, Volkswagen/Audi, Waterschapsbedrijf Limburg en internetprovider Tiscali. Voor meer informatie zie: www.trinicom.nl.


---

Voor redactionele informatie of fotografie:
Influx PR, Frieda Zieleman, Deventerstraat 81, 7322 JL Apeldoorn, tel: 055 - 366 30 34, fax: 055 - 360 26 61, e-mail: frieda@influx-pr.com