Triple P benoemt Peter Blokhuis tot Chief Financial Officer

Triple p

persbericht


Vianen, 17 oktober 2005 - Triple P N.V., leverancier van ICT oplossingen, maakt de benoeming bekend van de heer Peter Blokhuis in de functie van Chief Financial Officer.

Peter Blokhuis studeerde bedrijfskunde aan de Erasmus universiteit van Rotterdam en bekleedde tot zijn aanstelling in 2000 bij Triple P diverse management posities buiten de ICT.

Bij Triple P startte Blokhuis als operationeel manager van de Network Control Division. Onder zijn leiding werd de kwaliteit van de dienstverlening objectief meetbaar gemaakt.

Vanaf april 2002 was Blokhuis werkzaam als controller bij Triple P. In deze functie was hij ondermeer verantwoordelijk voor de consolidatie van de verschillende administratieve systemen.

'Wij zijn verheugd dat Peter Blokhuis het directieteam van Triple P versterkt. Peter heeft de afgelopen jaren bewezen onze organisatie financieel richting te kunnen geven. Zijn promotie tot CFO is daarop een logisch gevolg', aldus Fezi Khaleghi Yazdi, Chief Executive Officer van Triple P.

Over Triple P

Triple P (Other OTC: TPPPF) ontwerpt, bouwt, levert en beheert ICT-oplossingen die op een efficiënte manier bijdragen aan het resultaat van uw organisatie. De drie p's - people, performance en partnership - vormen de basis voor langdurige, succesvolle relaties met onze klanten.
Deze publicatie bevat toekomstgerichte informatie. Deze informatie is gebaseerd op de huidige verwachtingen, inclusief het voornemen de registratie van haar aandelen te beëindigen en de potentiële markt voor haar aandelen na beëindiging van de registratie. Gegevens die in dit bericht zijn opgenomen en geen betrekking hebben op historische feiten, dienen te worden beschouwd als verwachtingen voor de toekomst. Zonder een volledige opsomming te geven, wordt met het gebruik van de volgende woorden of soortgelijke bewoordingen toekomstgerichte informatie aangegeven: 'denkt', 'anticipeert', 'verwacht', 'neemt voor' , 'voorziet'. De daadwerkelijke resultaten kunnen aanzienlijk afwijken als gevolg van een aantal factoren waaronder, maar niet beperkt tot, de besluiten van 'market makers'; de ontwikkeling van de totale ICT-uitgaven en vraag naar ICT-diensten in Nederland; het moment waarop belangrijke orders worden geplaatst; het vermogen gekwalificeerd personeel in te huren, op te leiden en te behouden; het totale bedrag aan ontslagvergoedingen en andere noodzakelijke kosten voor het afronden van de reorganisatie en hevige concurrentie. Zie voor een nadere toelichting op deze risico's en onzekerheden de documenten die Triple P heeft gedeponeerd bij de Securities and Exchange Commission, met name het meest recente jaarverslag op formulier 20-F.

Contact

Triple P N.V.
Dick Goettsch
Postbus 245
4130 EE VIANEN
NEDERLAND

Tel: + 31 347 353650
Fax: + 31 347 353666

E-mail: triplepinfo@triple-p.nl
www.triple-p.nl