Time : 5:05:30 PM
Date : Monday, October 17, 2005
Sender Name: Buro Market
De nieuwe Buro Market catalogus 2006-2007 : de wegwijzer naarduurzame kwaliteitsoplossingen in de kantooromgeving
Volgens een recente enquête* beschouwen meer dan de helft van de
kantoorbedienden hun werkomgeving als een belangrijke voorwaarde voor
efficiëntie. Meer dan ooit is de inrichting van het kantoor een
hefboom voor professioneel welzijn. Uitgaande van die vaststelling
werkte Buro Market, dé referentie in kantoormeubilair en
kantoorbenodigdheden, een aangepaste commerciële strategie uit.
Speerpunt van die strategie is de catalogus, waarmee het merk sinds
de oprichting in 1980 een toonaangevende positie inneemt.
In de nieuwste catalogus werd het volledige aanbod van meubels,
accessoires en kantoorbenodigdheden herbekeken. Het is de bedoeling
een zo ruim mogelijke cliënteel te bereiken met een gevarieerder en
vollediger prijsaanbod. Buro Market spitste zich toe op de
ontwikkeling van een productgamma met een hogere X-factor, dat zowel
in kantooromgevingen als thuis een plaats vindt.
Naast deze vernieuwing op het catalogusfront maakte Buro Market ook
werk van zijn showroomconcept. Het evolueert naar een dynamischer
netwerk van verkooppunten waar de meeste door Buro Market
geselecteerde producten uit voorraad beschikbaar zijn. Verkooppunt
staat bij Buro Market ook voor toegankelijkheid en advies.
Zonder in te boeten aan product- en servicekwaliteit verlaagde Buro
Market de meeste van zijn prijzen. Mensen moeten naar Buro Market
stappen omdat ze weten dat het synoniem is met comfort, kwaliteit en
prijsvoordeel. De formule "prijzen levering en montage inbegrepen"
sluit daar perfect bij aan.
www.buromarket.com: een full service e-commerce site
Al deze troeven en het volledige productaanbod komen ook aan bod op
een nieuwe website, waar vanaf 15 oktober online besteld kan worden.
Op de site www.buromarket.com vinden klanten ook de tweewekelijkse
Spirit, een praktische newsletter voor het bedrijfsleven die aandacht
besteedt aan alle aspecten van levenskwaliteit op het werk.
Een onderneming met burgerzin in woorden en daden Buro Market
engageert zich om een zo breed mogelijk publiek de beste kwaliteit
tegen de scherpste prijzen aan te bieden en getuigt zo van een reële
burgerzin. Communicatie en marketing werden volledig afgestemd op
deze bedrijfsethiek, die eveneens tot uiting komt in
positieve boodschappen om de economie te motiveren.
Praktisch: surf naar www.buromarket.com en bestel er de nieuwe
catalogus of ga langs in een van de vijf Buro Market verkooppunten.
* Enquête van Sofres in oktober 2004 bij een staal van 400
bedrijfsleiders en 800 kantoorwerkers.
Bijlagen bij dit persbericht ook beschikbaar op www.pressreleases.be
Contact:
Eric Brickman
Tel: 02 254 09 52
Mail: eric.brickman@buromarket.be