Time : 5:05:30 PM
Date : Monday, October 17, 2005
Sender Name: Buro Market

De nieuwe Buro Market catalogus 2006-2007 : de wegwijzer naarduurzame kwaliteitsoplossingen in de kantooromgeving

Volgens een recente enquête* beschouwen meer dan de helft van de kantoorbedienden hun werkomgeving als een belangrijke voorwaarde voor efficiëntie. Meer dan ooit is de inrichting van het kantoor een hefboom voor professioneel welzijn. Uitgaande van die vaststelling werkte Buro Market, dé referentie in kantoormeubilair en kantoorbenodigdheden, een aangepaste commerciële strategie uit. Speerpunt van die strategie is de catalogus, waarmee het merk sinds de oprichting in 1980 een toonaangevende positie inneemt.

In de nieuwste catalogus werd het volledige aanbod van meubels, accessoires en kantoorbenodigdheden herbekeken. Het is de bedoeling een zo ruim mogelijke cliënteel te bereiken met een gevarieerder en vollediger prijsaanbod. Buro Market spitste zich toe op de ontwikkeling van een productgamma met een hogere X-factor, dat zowel in kantooromgevingen als thuis een plaats vindt.

Naast deze vernieuwing op het catalogusfront maakte Buro Market ook werk van zijn showroomconcept. Het evolueert naar een dynamischer netwerk van verkooppunten waar de meeste door Buro Market geselecteerde producten uit voorraad beschikbaar zijn. Verkooppunt staat bij Buro Market ook voor toegankelijkheid en advies.

Zonder in te boeten aan product- en servicekwaliteit verlaagde Buro Market de meeste van zijn prijzen. Mensen moeten naar Buro Market stappen omdat ze weten dat het synoniem is met comfort, kwaliteit en prijsvoordeel. De formule "prijzen levering en montage inbegrepen" sluit daar perfect bij aan.

www.buromarket.com: een full service e-commerce site Al deze troeven en het volledige productaanbod komen ook aan bod op een nieuwe website, waar vanaf 15 oktober online besteld kan worden. Op de site www.buromarket.com vinden klanten ook de tweewekelijkse Spirit, een praktische newsletter voor het bedrijfsleven die aandacht besteedt aan alle aspecten van levenskwaliteit op het werk.

Een onderneming met burgerzin in woorden en daden Buro Market engageert zich om een zo breed mogelijk publiek de beste kwaliteit tegen de scherpste prijzen aan te bieden en getuigt zo van een reële burgerzin. Communicatie en marketing werden volledig afgestemd op deze bedrijfsethiek, die eveneens tot uiting komt in positieve boodschappen om de economie te motiveren.

Praktisch: surf naar www.buromarket.com en bestel er de nieuwe catalogus of ga langs in een van de vijf Buro Market verkooppunten.


* Enquête van Sofres in oktober 2004 bij een staal van 400 bedrijfsleiders en 800 kantoorwerkers.

Bijlagen bij dit persbericht ook beschikbaar op www.pressreleases.be

Contact:
Eric Brickman
Tel: 02 254 09 52
Mail: eric.brickman@buromarket.be