Ingezonden persbericht


PERSBERICHT

Bookmark adviseert newrulez media bij crossmediale marketingmodellen Naarden, 17 oktober 2005

newrulez media, 'the youth interaction company', is in 2004 opgericht als een 100% dochter van ilse media. newrulez heeft interactieve marketingbureau Bookmark uit Naarden gevraagd haar te adviseren bij de ontwikkeling van nieuwe marketingmodellen achter haar (crossmediale) merken waar jongeren en adverteerders elkaar op vernieuwende wijze treffen.

Bookmark was al eerder verantwoordelijk voor de strategie en het marketingmodel achter het grootste Tweens-merk (10-15 jaar) in Nederland te weten Kaboem.nl. Kaboem is één van de merken die onder newrulez valt.

De visie, ervaring en kennis van Bookmark op het gebied van het bouwen aan en het businessmodel achter specifieke gebruikerscommunities, heeft ertoe geleid dat newrulez Bookmark heeft gevraagd haar te adviseren en te assisteren bij de integratie en implementatie van deze visie, strategie en marketingmodel bij de andere merken binnen newrulez, zoals bijvoorbeeld Cu2 (ruim 500.000 leden) en de eerste online highschoolserie 'Perfect Days'.

NOOT AAN DE REDACTIE

Bookmark (www.bookmark.nl) adviseert en assisteert bedrijven bij de organisatie, implementatie en integratie van interactieve marketing strategieën. Kernbegrippen hierbij zijn direct marketing, nieuwe media en loyaliteitsprogramma's. Bookmark werkt voor diverse vooraanstaande bedrijven zoals ABN AMRO, Aviko, Cadillac & Corvette Europe, Center Parcs, Disney, Glen Dimplex, Grolsch, ilse media, Kroymans HUMMER, Nierstichting, Nederlandse Spoorwegen, Philips, Van der Meulen Meesterbakkers, VacanceSelect.nl en Videoland, en is sedert 1997 uitgegroeid tot één van de toonaangevende interactieve marketingbureaus in Nederland.

Voor meer informatie of beeldmateriaal:
Bookmark, Brian Hirman
e-mail: b.hirman@bookmark.nl
telefoon: 035 - 672 10 00


---- --