Ingezonden persbericht


PERSBERICHT

Twee nieuwe klanten voor Bookmark: VacanceSelect.nl en newrulez media Naarden, 17 oktober 2005

Na een uitgebreide bureauoriëntatie heeft VacanceSelect.nl het Naardense Bookmark geselecteerd als interactieve marketingbureau. Bookmark wordt verantwoordelijk voor de ontwikkeling en implementatie van de CRM-strategie en alle online en offline direct marketingcampagnes. Daarnaast is Bookmark gevraagd om de huisstijl van VacanceSelect te verfrissen en aan te scherpen. Bookmark won het account voornamelijk vanwege haar gecombineerde ervaring in en kunde van creatieve crossmedia communicatie èn databasemarketing.

newrulez media, 'the youth interaction company', is in 2004 opgericht als een 100% dochter van ilse media. newrulez heeft Bookmark gevraagd haar te adviseren en assisteren bij de ontwikkeling van nieuwe marketingmodellen achter haar (crossmediale) merken waar jongeren en adverteerders elkaar op vernieuwende wijze treffen. Bookmark was al eerder verantwoordelijk voor de strategie en het marketingmodel achter Kaboem, het grootste Tweens-merk (10-15 jaar) in Nederland. Kaboem is één van de merken die onder newrulez valt, naast o.a. Cu2 (ruim 500.000 leden) en de eerste online highschoolserie 'Perfect Days'.

NOOT AAN DE REDACTIE

Bookmark (www.bookmark.nl) adviseert en assisteert bedrijven bij de organisatie, implementatie en integratie van interactieve marketing strategieën. Kernbegrippen hierbij zijn direct marketing, nieuwe media en loyaliteitsprogramma's. Bookmark werkt voor diverse vooraanstaande bedrijven zoals ABN AMRO, Aviko, Cadillac & Corvette Europe, Center Parcs, Disney, Glen Dimplex, Grolsch, ilse media, Kroymans HUMMER, Nierstichting, Nederlandse Spoorwegen, Philips, Van der Meulen Meesterbakkers, VacanceSelect.nl en Videoland, en is sedert 1997 uitgegroeid tot één van de toonaangevende interactieve marketingbureaus in Nederland.

Voor meer informatie of beeldmateriaal:
Bookmark, Brian Hirman
e-mail: b.hirman@bookmark.nl
telefoon: 035 - 672 10 00


---- --