Ingezonden persbericht


PERSBERICHT

Hermans Retail Europe levert narrowcasting-oplossing

Triple P levert actieve netwerktechnologie en applicatie

Vianen, 17 oktober 2005 - Hermans Retail heeft de bestaande dienstverlening op het vlak van entertainment uitgebreid met narrowcasting-technologie. Narrowcasting biedt retailketens extra communicatiemogelijkheden voor het bereiken van consumenten op de winkelvloer.

Onlangs heeft Triple P de noodzakelijke infrastructuur in twee XLmediastores aangelegd. De XLmediastores zijn onderdeel van Hermans Retail, specialist op het gebied van distributie van fysieke en digitale entertainment producten. Deze winkels dienen als showcase voor het 'totaalconcept' dat Hermans Retail op de markt brengt onder de naam 'Enteraction'. Enteraction omvat een content managementsysteem van waaruit diverse communicatie-uitingen kunnen worden geregisseerd zoals websites, narrowcasting-schermen en print.

De samenwerking met Triple P zorgt ervoor dat Hermans Retail geen omkijken heeft naar de narrowcasting-techniek. Er is voor gekozen om de narrowcasting-oplossing bij Triple P als dienst af te nemen. Dit betekent dat er geen investeringen in centrale apparatuur noodzakelijk zijn. Voordeel hiervan is dat de kosten efficiënt en beheersbaar zijn.

Een ander groot voordeel van deze narrowcasting-oplossing is dat gebruik wordt gemaakt van IP-netwerktechnologie, zodat het netwerk ook gebruikt kan worden voor pinnen via IP, voor IP-telefonie (VoIP) en voor camerabewaking op afstand. Dit leidt tot een efficiënt gebruik van de IP-infrastructuur.

"Door onze expertise, samenwerking met specialisten en de benadering vanuit de consument en behoefte van de retailer kan Hermans Retail een unieke 'totaaloplossing' leveren aan retailers en media bedrijven, zegt Tjerk de Vreeze, manager new business bij Hermans Retail.

Over Triple P

Triple P (Nasdaq SCM: TPPP) ontwerpt, bouwt en beheert ICT-oplossingen die op een efficiënte manier bijdragen aan het resultaat van een organisatie. Met de primaire business processen van klanten als uitgangspunt specialiseert Triple P zich in ICT-oplossingen die een optimale ondersteuning van die core-business op kosteneffectieve wijze faciliteren. De drie P's - People, Performance en Partnership - vormen de basis voor langdurige, succesvolle relaties met de klanten van Triple P. Vanuit de visie van Triple P zijn de drie P's meer dan alleen de optelsom; het gaat bij goede ICT-dienstverlening vooral om de synergie van deze drie componenten.

Over Hermans Retail Europe

Hermans Retail Europe is onderdeel van de Hermans Group die zich bezig houdt met productontwikkeling en distributie van home entertainmentproducten voor media en retailformules op Europees niveau.

Hermans Retail Europe biedt tailor made retailconcepten, formules en diensten aan op het gebied van digitale en fysieke distributie en instore marketing en communicatie van entertainmentproducten.

Meer informatie voor de redactie:

Triple P NV

Gert Timmer

Postbus 245

4130 EE Vianen

Tel: 0347 353099

Fax: 0347 353666

e-mail: persbericht@triple-p.nl

web: www.triple-p.nl

Hermans Retail Europe bv

Tjerk de Vreeze

Verlengde lageweg 19

1628 PM Hoorn

Tel: 0229 294791

e-mail: info@e4retail.com

web: www.hermansgroup.com

Deze publicatie bevat een aantal gegevens die betrekking hebben op de toekomst. Deze zijn gebaseerd op de huidige verwachtingen. De daadwerkelijke resultaten kunnen hiervan afwijken als gevolg van een aantal factoren waaronder, maar niet beperkt tot, de ontwikkeling van de totale ICT-uitgaven en vraag naar ICT-diensten in Nederland; het moment waarop belangrijke orders worden geplaatst; het vermogen gekwalificeerd personeel in te huren, op te leiden en te behouden en hevige concurrentie. Zie voor een nadere toelichting op deze risico's en onzekerheden de documenten die Triple P heeft gedeponeerd bij de Securities and Exchange Commission, met name het meest recente jaarverslag op formulier 20-F.