PERSBERICHT - 2005-10-18

Vliegtickets als warme broodjes over de toonbank

Succesvolle Air Berlin té-goed-dag

De actie die Air Berlin maandag onder het motto té-goed-dag in Nederland hield, is door consumenten en reisbureaus positief ontvangen. Speciaal voor de actie stelde de op één na grootste Duitse luchtvaartmaatschappij duizenden vliegtickets in de vorm van tegoedbonnen beschikbaar, waarmee reizigers tot 70 euro per enkele reis kunnen besparen. De tegoedbonnen- verkrijgbaar via airberlin.com, het reisbureau en supermarktketen Dirk van den Broek- zijn uitverkocht.

Iedereen die een tegoedbon voor 29 euro heeft bemachtigd, kan deze tot 30 november 2005 inwisselen voor een vlucht op een actieroute met een maximumprijs van 99 euro (inclusief belastingen en toeslagen) op het moment van boeking. De reisperiode is van 1 november 2005 tot en met 31 maart 2006.

Air Berlin is de derde low cost airline van Europa en beschikt over een moderne vloot met meer dan 50 toestellen. In de eerste negen maanden van dit jaar werden 10,35 miljoen passagiers vervoerd en werd een omzet van 970,74 miljoen euro omzet bereikt. In juni werd Air Berlin naar aanleiding van een onafhankelijke enquête onder 12 miljoen mensen in 94 landen uitgeroepen tot beste low cost airline van Europa en nummer twee wereldwijd.

Vluchten zijn vanaf 29 euro -inclusief belastingen, toeslagen en service aan boord- verkrijgbaar via het Service Center (0900-737 8000), airberlin.com en het reisbureau.

Contact pers:
Peter Hunold, verkoopleider Benelux Air Berlin
tel: +49 (0)172 381 33 66, e-mail: phunold@airberlin.com