PERSBERICHT - 2005-10-18
Vliegtickets als warme broodjes over de toonbank
Succesvolle Air Berlin té-goed-dag
De actie die Air Berlin maandag onder het motto té-goed-dag in
Nederland hield, is door consumenten en reisbureaus positief
ontvangen. Speciaal voor de actie stelde de op één na grootste Duitse
luchtvaartmaatschappij duizenden vliegtickets in de vorm van
tegoedbonnen beschikbaar, waarmee reizigers tot 70 euro per enkele
reis kunnen besparen. De tegoedbonnen- verkrijgbaar via airberlin.com,
het reisbureau en supermarktketen Dirk van den Broek- zijn
uitverkocht.
Iedereen die een tegoedbon voor 29 euro heeft bemachtigd, kan deze tot
30 november 2005 inwisselen voor een vlucht op een actieroute met een
maximumprijs van 99 euro (inclusief belastingen en toeslagen) op het
moment van boeking. De reisperiode is van 1 november 2005 tot en met
31 maart 2006.
Air Berlin is de derde low cost airline van Europa en beschikt over
een moderne vloot met meer dan 50 toestellen. In de eerste negen
maanden van dit jaar werden 10,35 miljoen passagiers vervoerd en werd
een omzet van 970,74 miljoen euro omzet bereikt. In juni werd Air
Berlin naar aanleiding van een onafhankelijke enquête onder 12 miljoen
mensen in 94 landen uitgeroepen tot beste low cost airline van Europa
en nummer twee wereldwijd.
Vluchten zijn vanaf 29 euro -inclusief belastingen, toeslagen en
service aan boord- verkrijgbaar via het Service Center (0900-737
8000), airberlin.com en het reisbureau.
Contact pers:
Peter Hunold, verkoopleider Benelux Air Berlin
tel: +49 (0)172 381 33 66, e-mail: phunold@airberlin.com