Rechtbank Middelburg


Klantwaarderingsonderzoek rechtbank Middelburg

De rechtspraak in Nederland wil constant haar dienstverlening verbeteren. Tien rechtbanken hebben besloten om hiervoor een klantwaarderingsonderzoek uit te voeren.

Van 1 oktober tot en met 31 december 2005 houdt de rechtbank Middelburg een klantwaarderingsonderzoek onder rechtzoekenden en beroepsgroepen waarmee veel contacten bestaan (advocaten, deurwaarders e.a.). Tijdens deze periode zullen zij gevraagd worden hoe zij over onze dienstverlening denken (bejegening, informatieverstrekking, wachttijden, procedures e.d.).

Het onderzoek wordt begeleid door het onafhankelijke onderzoeksbureau Prisma. De resultaten worden verwacht in april 2006 en komen te staan op www.rechtspraak.nl.

Nadere informatie:
Bureau voorlichting & communicatie, tel.nr. 0118-677567 Mevr. M. van de Merbel-Nieuwendijk, voorlichtster Dhr. D.A. Westveer, voorlichter

Bron: Rechtbank Middelburg Datum actualiteit: 20 oktober 2005 Naar boven