Uitnodiging: overhandiging 'Plezier & Prestatie 2005' aan CNV

?

UITNODIGING PERS

Adviesbureau &Samhoud overhandigt plezier-in-het-werk-onderzoek aan voorzitter CNV

CNV voorzitter René Paas neemt eerste exemplaar rapport 'Plezier en Prestatie 2005' officieel in ontvangst
Donderdag 20 oktober, 13,15 uur. Kantoor CNV, Ravellaan 1, Utrecht

Utrecht, 18 oktober 2005
Het rapport 'Plezier & Prestatie 2005' van &Samhoud richt zich op de ontwikkelingen binnen werkend Nederland. Het rapport wordt donderdag 20 oktober om 13.15 uur aangeboden aan CNV-voorzitter René Paas. De Pers is hierbij welkom. Tijdens de persbijeenkomst reageert Paas op het rapport en de feiten die uit onderzoek naar voren komen: Hoe staat Nederland ervoor op het gebied van Plezier & Prestatie? Wat zijn de ontwikkelingen op dit vlak? Hoe staat Nederland ervoor in vergelijking met een aantal andere landen? Tijdens de uitreiking is het volledige rapport beschikbaar voor de pers. Ook is er gelegenheid tot vragen stellen aan &Samhoud en René Paas.

Aanmelden graag via:
&Samhoud, Ilse Nelemans, 06-51588117 of 030-2348604, en i.nelemans@samhoud.nl

Achtergrond jaarverslag Plezier & Prestatie
De resultaten uit het jaarverslag Plezier & Prestatie zijn gebaseerd op onderzoeken die zijn uitgevoerd via de &Samhoud-website BetterBeYourself.nl. Meer dan 40.000 medewerkers uit 59 organisaties uit 3 landen namen de afgelopen jaren deel aan de onderzoeken. De resultaten zijn representatief voor de dienstverlenende sector.

Over &Samhoud
Adviesbureau &Samhoud werd vijftien jaar geleden opgericht door Salem Samhoud met het visionaire doel om doorbraken te realiseren, door mensen te inspireren en te verbinden. &Samhoud staat bekend om zijn unieke vakinhoudelijke kennis en zijn onconventionele aanpak bij fundamentele veranderprocessen. Het bureau onderscheidt zich door haar uitzonderlijke focus op de menselijke kant van bedrijfsvoering. Een van de expertisegebieden van &Samhoud is Plezier & Prestatie. Hierbinnen staan adviestrajecten centraal die zich focussen op de relatie tussen plezier en prestatie in organisaties. De expertise op dit vlak is o.a. gebundeld in het boek 'Plezier & Prestatie'. Meer informatie en praktijkverhalen zijn beschikbaar op www.plezier-en-prestatie.nl. &Samhoud heeft op basis van de Plezier- & Prestatie-aanpak haar eigen onderzoeksmethode ontwikkeld om medewerkerstevredenheid te meten, het online meetinstrument BetterBeYourself.


---