Ingezonden persbericht


Persbericht: Hyves, NRC Handelsblad, Sanoma Men's Magazines en Speurders.nl kiezen Mailmedia

Mailmedia breidt opt-in bestand uit tot 3,5 miljoen e-mail adressen en 1 miljoen mobiele nummers

Amsterdam, 21 oktober 2005 - Full service permission marketing bureau Mailmedia heeft haar positie als marktleider versterkt. De e-mail adressen en mobiele nummers van abonnees van AD Nieuwsmedia, FX.nl, Hyves, Nobiles Media, NRC Handelsblad, Sanoma Men's Magazines, Speurders.nl, Studenten.net, Studentenbaan.nl, Stages.nl en The Question Library zijn bij Mailmedia ondergebracht voor exclusieve exploitatie. Hiermee groeit het bestand van Mailmedia naar 3,5 miljoen e-mail adressen en 1 miljoen mobiele nummers van consumenten en zakelijke beslissers die graag reclame via e-mail of SMS willen ontvangen.

Naast deze nieuwe titels verzorgt Mailmedia de exploitatie van de bestanden van Adformatie, Automatiseringsgids, Autovisie, Biosmail, Communicatienieuws, CosmoGIRL, De Zaak, ElleGIRL, FEM Business, Financieel Management, Gamemail, Grafivakbeurs, Hitkrant, ID&T, Jobnews, Jobbingmall, Kranten.com, Kortingswinkel, Lekker, Managementsite, Managersonline, Mybutler, Mywinebutler, Mydinnerbutler, Mycarbutler, Mytravelbutler, Quote, Ricardo, Santé, Sapenda, Soapmail, Stepstone, Starstyle, TINE - The ICT & Networking Event, Totaljobs, Trouw, TV Menu, Twigger, De Volkskrant en Wannahaves.

Johan van Mil, Directeur van Mailmedia: "Met deze uitbreiding komt het totaal uit op 51 titels en 3,5 miljoen e-mail adressen en 1 miljoen mobiele nummers. Uitgevers zijn zich er van bewust dat e-mail en SMS marketing inmiddels de belangrijkste online media zijn die door adverteerders worden ingezet om tegen lage kosten snel een hoge respons te realiseren".

Over Mailmedia
Mailmedia is het marktleidende full service permission marketing bureau. Mailmedia werkt uitsluitend op basis van ontvangers die graag aanbiedingen per e-mail of SMS willen ontvangen (opt-in) en bereikt daarmee de individuele ontvanger die daadwerkelijk geïnteresseerd is in aanbiedingen. De medewerkers hebben hun sporen verdiend in zowel de traditionele als de interactieve media branche. Mailmedia is actief lid van de DM brancheverenigingen FEDMA en DDMA en van de e-mail marketing association EMMA-nl.