Ingezonden persbericht


PERSBERICHT
Perfect Days: Eerste online highschool serie


- newrulez brengt TV en internet samen -

Amsterdam, 6 oktober 2005.

Op 25 oktober 2005 wordt de allereerste aflevering van Nederlands nieuwste jongerenserie Perfect Days uitgezonden op http://www.perfectdays.nl. Perfect Days is een initiatief van newrulez. De dramaserie voor jongeren behandelt alle herkenbare perikelen van middelbare scholieren: liefdes, dagelijkse beslommeringen en onverwachte tegenslagen. De serie bestaat uit 24 korte afleveringen die gratis te bekijken zijn via het internet.

Op 25 oktober 2005 wordt de allereerste aflevering van Nederlands nieuwste jongerenserie Perfect Days uitgezonden op . Perfect Days is een initiatief van newrulez. De dramaserie voor jongeren behandelt alle herkenbare perikelen van middelbare scholieren: liefdes, dagelijkse beslommeringen en onverwachte tegenslagen. De serie bestaat uit 24 korte afleveringen die gratis te bekijken zijn via het internet.

Op 25 oktober gaat de eerste aflevering live en elke dinsdag en donderdag verschijnen er nieuwe afleveringen. De serie loopt tot eind 2005 en sluit af met een spectaculaire ontknoping op het kerstgala van de school. Alle afleveringen blijven op de site staan zodat ze meerdere malen bekeken kunnen worden. Op www.perfectdays.nl is niet alleen de serie te volgen, het platform biedt ook achtergrondinformatie, the making of , interviews met de hoofdrolspelers, weblogs, prijsvragen en nog veel meer.

newrulez media-directeur Toon Branbergen: "Uniek aan het project is onder andere de manier waarop entertainment en internettelevisie gecombineerd worden. Jongeren vragen nu om een heel andere benadering dan een aantal jaar geleden. newrulez houdt rekening met het veranderende mediagedrag van de Nederlandse jeugd en Perfect Days is daar een goed voorbeeld van.

newrulez maakte de serie in samenwerking met jonge talentvolle acteurs, scenarioschrijvers en crewleden. Op deze manier krijgt jong talent een kans om zichzelf te profileren. "We verwachten een aantal gezichten zeker terug te zien in de media de komende jaren", zegt Manon de Vries, één van de schrijvers van de serie. (240 woorden)

BERICHT VOOR DE REDACTIE
Over newrulez
newrulez is een dochter van de ilse media groep. Het huidige portfolio van newrulez bestaat uit de merken Kaboem.nl, Cu2.nl, Jouwdier.nl, Startpaginakids.nl en newrulez research & marketing. Daarnaast heeft newrulez een commercieel partnership met Kidsplanet.nl en de Sanoma jongeren sites. newrulez volgt de ontwikkelingen in de jongerenmarkt op de voet. De komende paar jaar zal newrulez succesvolle mediamerken en concepten ontwikkelen en onderhouden, die gericht zijn op de doelgroep jongeren van 4 tot 25 jaar.

Voor meer informatie over newrulez kun je terecht op www.newrulez.nl

Voor meer persinformatie:
Toon Branbergen (directeur)
T: +31 (0)20 840 4747
E: toon.branbergen@newrulez.nl

a77618.jpg