Ingezonden persbericht


Persbericht

Online marketing: hot topics anno 2005!

Soort activiteit: Themasessie
Datum: 25-10-2005
Lokatie: Oracle, De Meern

Op deze themasessie worden actuele issues en trends rond Online Marketing behandeld. Enkele hot topics die de revue zullen passeren zijn online advertising, zoekmachine marketing, usability en webtraffic analyses.

Deze themasessie is speciaal bedoeld voor marketeers die alles uit hun online marketing willen halen en op de hoogte willen zijn van de nieuwste trends en succesvolle cases.

Het programma start om 18:00 uur. Tussendoor wordt een broodje geserveerd en om ca. 21:00 uur kan er nagepraat worden bij een drankje.

Frans Appels (bestuurslid van PIM en directeur van Triple Trade) zal de inleiding verzorgen aan de hand van "De 5 Stappen van Internet Succes".

Tjeerd Kooij, directeur van WebAds, zal ingaan op de sterke ontwikkeling van de online advertising markt en de nieuwste trends op het gebied van webvertising, zoals adverteren in videostreams en de ontwikkelingen van de verschillende advertentieformaten.

Daarna zal Geert Nijkamp (directeur van Conclavis Internet Strategy)in cases tonen hoe hij ArboNed, Jede Benelux, en XL Lease heeft geholpen met marketing in zoekmachines.

Tot slot zal Daniel Markus, directeur van Cemit, laten zien hoe hij expert reviews en webtraffic gegevens gebruikt om het rendement van internetsites structureel te verbeteren. Aan de hand van voorbeelden van o.a. ANWB, ENECO, DaanVeilingen en HUSK legt hij uit hoe websites continu kunnen worden geoptimaliseerd waarbij bezoekersacquisitie, siteconversies en usability centraal staan.

Kortom een boeiend en zeer leerzaam programma! Een must voor elke marketeer die zijn internet resultaat wil verbeteren!

Rechtstreeks inschrijven via www.pimonline.nl.


---

Inlichtingen:
Drs. P. Verhaagen
M. 06-54 300 588
T. 035-502 67 58