( BW)(WA-ENVISION/LUFTHANSA) Lufthansa kiest Envision Click2Coach

    Business redacteurs/Hightech redacteurs

    SEATTLE--(BUSINESS WIRE)--25 okt. 2005--Envision Telephony, Inc.,
een toonaangevende leverancier van opnameapparatuur voor
contactcenters en ondernemingen, heeft vandaag bekendgemaakt dat
Lufthansa Global Telesales (LH GTS) de geïntegreerde
kwaliteitscontrole- en trainingsoplossing Click2Coach(R) van Envision
heeft gekozen voor zijn 1500 agenten op negen locaties in de hele
wereld. LH GTS is onderdeel van Deutsche Lufthansa AG - Europa's op
een na grootste luchtvaartmaatschappij met 355 bestemmingen in meer
dan 90 landen - en handelt als een onafhankelijke service provider
voor andere klanten, waaronder VARIG en German Wings. LH GTS, Envision
en Almato GmbH, Envisions full service-partner in Duitsland, gaan de
oplossing vanaf november 2005 implementeren.

    LH GTS zal zowel de Engelstalige- als de Duitstalige versies van
Click2Coach MultiSite Edition invoeren. Click2Coach levert
Envision(TM) Quality Monitoring en Envision(TM) eLearning, en vormt
een compleet pakket hulpmiddelen in training, kwaliteitscontrole en
evaluatie, voor het succesvol coachen van agenten. Click2Coach
Multiset biedt zakelijke kennis, best practices en hulpmiddelen voor
de hele onderneming, en creëert zo een organisatie van goed getrainde,
goed geïnformeerde en effectieve agenten die een superieure
klantenservice leveren.

    "Na een uitgebreide beoordeling van de beschikbare systemen op de
markt kozen we voor de oplossing van Envision, vanwege de gemakkelijke
integratie met onze bestaande ACD- en IT-omgeving en de voordelen van
de Multiset-versie voor onze distributiecentra", zei Felix Boos,
directeur van LH GTS. "Dit betekent een kortere implementatietijd, een
beter rendement op de investering en een eenvoudige administratie."

    "Het is geweldig om te zien hoeveel internationale bedrijven
kiezen voor de producten van Envision", stelde Rodney Kuhn, de
president-directeur van Envision, vast. "De overweldigende positieve
reactie van gebruikers heeft bevestigd dat Click2Coach de beste
coaching en training en ROI (rendement op investering) op de markt
biedt."

    Over Envision

    Envision is een pionier en toonaangevende aanbieder van
opnamefuncties voor contactcenters, workforce optimalization - het
verbeteren van de effectiviteit van het personeel door IT-techniek -
en Business Intelligence ter verbetering van de klantervaring. Sinds
de oprichting in 1994 heeft Envision zich geconcentreerd op het
verbeteren van de effectiviteit en de prestaties van agenten van
contactcenters om meetbare waarde voor de onderneming te creëren. In
2004 introduceerde Envision een nieuwe serie toepassingen voor
Business Intelligence en analytische hulpmiddelen voor bedrijven om de
"De Superieure Klantenervaring" te bereiken. De schaalbare,
geïntegreerde producten van het bedrijf worden gebruikt door een
aantal van de meest klantgerichte bedrijven ter wereld in een
verscheidenheid aan bedrijfstakken, waaronder de financiële wereld,
nutsbedrijven, telecommunicatie, software en verzekering. Envision
heeft kantoren in Seattle, Australië, Atlanta, Amsterdam en Engeland.
Voor meer gegevens belt u +1-206-225-0800, toestel 500, of bezoek
http://www.envisioninc.com.

    Envision en het logo van Envision zijn handelsmerken van Envision
Telephony, Inc. Alle andere handelsmerken behoren toe aan hun
respectievelijke eigenaren.

    --30--APG/se*

    CONTACTGEGEVENS: Envision Telephony, Inc.
                     Nanci Taplett, +1-206-225-0800 toestel 137
                     nanci.taplett@envisioninc.com