( BW)(NV-RIMINI-STREET) Veteraan Support Executive Siebel Systems 
gekozen als leider onderhoudsdienstenorganisatie Rimini Street

    Bedrijfsredacteuren/High-tech redacteuren

    LAS VEGAS--(BUSINESS WIRE)--26 okt. 2005--Rimini Street, Inc.,
leverancier van alternatief onderhoud en ondersteuning voor
licentiehouders van Siebel (Nasdaq:SEBL) software, kondigde vandaag de
aanstelling van Dennis Chiu als vice-president Support Services aan.
Chiu komt naar Rimini Street, rechtstreeks van Siebel Systems waar hij
als manager Technical Support voor de twee belangrijkste
ondersteuningscentra van Siebel Systems in Noord-Californië de
volledige operationele verantwoordelijkheid had over meer dan 100
engineers die alle Siebel producten en releases klanten wereldwijd
ondersteunen.
    "Dennis voegt extra, uitgebreide ervaring met levering van
ondersteunende diensten toe aan het managementteam en wij heten hem
van harte welkom bij Rimini Street. In zijn nieuw rol zal Dennis de
ontwikkeling en toepassing van het ondersteuningsmodel van onze nieuwe
generatie software die klanten van Rimini Street zullen voorzien van
een reactie van onze senior support engineer binnen 30 minuten, 24 uur
per dag/7 dagen per week, tegen kortingen van meer dan 50 procent,
vergeleken met de huidige jaarlijkse ondersteuningskosten van Siebel
Systems", verklaarde Seth Ravin, directeur en CEO van Rimini Street.
"De toevoeging van Dennis aan het Rimini Street managementteam
markeert nog een belangrijke mijlpaal in de richting van ons on-target
plan om licentiehouders van Siebel in het eerste kwartaal van 2006 van
dienst te zullen zijn".
    Chiu voegt toe, "Ik ben erg blij om bij Rimini Street aan de slag
te kunnen en kijk ernaar uit licentiehouders van Siebel een
geloofwaardig, waardegedreven jaarlijks alternatief voor onderhoud te
bieden waarvan het de bedoeling is dat het volledig voldoet aan de
ondersteunende en financiële behoeften van elke klant. De
software-industrie is duidelijk aan het veranderen. Licentiehouders
van software houden zich bezig met het voortdurend upgraden met nieuwe
releases en bekostigen van dure ontwikkelingsprojecten van verkopers
en willen betrouwbare waarde voor hun jaarlijkse ondersteuningskosten
en een meetbaar resultaat van het investeren in hun bestaande software
zien. Rimini Street zal precies die waarde leveren die de klanten
willen en nodig hebben".
    Eerder deze maand kondigde Rimini Street de opening van haar
nieuwe Global Support Center in Foster City, Californië, en de
aanstelling van Thomas Shay als chief technology officer aan.
Bovendien werkt Rimini Street momenteel met licentiehouders van Siebel
aan het ontwerpen en aanbieden van een alternatief jaarlijks
ondersteuningsprogramma dat voldoet aan de behoeften van
licentiehouders die ondersteuning willen blijven ontvangen op Siebel
6.x en 7.x releases zonder noodzakelijke updates, dat zeer goed
reagerende service biedt met erkende support engineers en dat
aanzienlijke besparingen oplevert wat betreft jaarlijkse
onderhoudskosten.
    Rimini Street kondigt verdere andere belangrijke aanstellingen en
mijlpalen aan in de aanloop naar de lancering in het eerste kwartaal
van 2006.

    Over Rimini Street, Inc.

    Rimini Street, Inc. is de enige leverancier van ondersteunende
diensten die zich exclusief richt op de behoeften van licentiehouders
van Siebel software dat een bewezen, ervaren onderhoudsmanagementteam
door derden heeft dat al vele projecten heeft uitgevoerd. Rimini
Street, Inc. is van plan in het eerste kwartaal van 2006 officieel
ondersteunende diensten te gaan leveren aan klanten. Bezoek onze
website