Rechtbank Almelo


Klantwaarderingsonderzoek 2005 van start

De rechtbank Almelo houdt in de maanden oktober en november samen met de andere tien middelgrote rechtbanken een gezamenlijk klantwaarderingsonderzoek (KWO).

Hoe denken onze klanten over onze dienstverlening? Welke suggesties hebben zij voor verbeteringen? Hoe scoort de waardering voor onze dienstverlening ten opzichte van die van andere rechtbanken? Dit soort vragen komt in het KWO aan de orde. Het onderzoek, dat inmiddels in gang is gezet, wordt begeleid door het bureau Prisma.

Voor de kwaliteitsverbetering van de rechtbank Almelo is het houden van een KWO onder de klanten (rechtzoekenden en professionele partners) erg belangrijk. Op basis van de uitkomsten wordt vastgesteld op welke punten de rechtbank Almelo de dienstverlening moet verbeteren. Het is de bedoeling dat voortaan elke vier jaar een KWO wordt gehouden.

De uitkomsten van het onderzoek worden naar verwachting in mei 2006 gepubliceerd via deze website.

Bron: Rechtbank Almelo
Datum actualiteit: 31 oktober 2005 Naar boven