Rechtbank Almelo
Klantwaarderingsonderzoek 2005 van start
De rechtbank Almelo houdt in de maanden oktober en november samen met
de andere tien middelgrote rechtbanken een gezamenlijk
klantwaarderingsonderzoek (KWO).
Hoe denken onze klanten over onze dienstverlening? Welke suggesties
hebben zij voor verbeteringen? Hoe scoort de waardering voor onze
dienstverlening ten opzichte van die van andere rechtbanken? Dit soort
vragen komt in het KWO aan de orde. Het onderzoek, dat inmiddels in
gang is gezet, wordt begeleid door het bureau Prisma.
Voor de kwaliteitsverbetering van de rechtbank Almelo is het houden
van een KWO onder de klanten (rechtzoekenden en professionele
partners) erg belangrijk. Op basis van de uitkomsten wordt vastgesteld
op welke punten de rechtbank Almelo de dienstverlening moet
verbeteren. Het is de bedoeling dat voortaan elke vier jaar een KWO
wordt gehouden.
De uitkomsten van het onderzoek worden naar verwachting in mei 2006
gepubliceerd via deze website.
Bron: Rechtbank Almelo
Datum actualiteit: 31 oktober 2005 Naar boven