Ingezonden persbericht


Persbericht
November 2005

Adviespartner ondersteunt succesvolle televisiezender

Talpa brengt e-mailmarketing onder bij Veritate

Televisiezender Talpa heeft haar e-mailmarketing ondergebracht bij Veritate Company. Naast de belangen van Talpa, ondersteunt Veritate ook individuele Talpa-programma's als Big Brother en Expeditie Robinson. Dat hebben Erik Rezelman, Manager Interactive bij Talpa en CEO Kees Zegers van Veritate Company bekend gemaakt.

Veritate adviseert Talpa bij het onderhouden van contacten met doelgroepen van de televisiezender. De samenwerking past in de doelstelling van Talpa om alle marketinguitingen op elkaar af te stemmen. "Veritate heeft veel ervaring in strategische consultancy op het gebied van e-mailmarketing, zegt Talpa's interactive manager Erik Rezelman. "Kennis van techniek is een voorwaarde, maar het is de vertaling naar onze marketingdoelstellingen die vooral van toegevoegde waarde is." Kees Zegers van Veritate: "E-mail heeft als direct marketingmiddel grote voordelen. Het is interactief, meetbaar en kent veel toepassingen. En dat sluit goed aan bij het multimediale karakter van Talpa."

Over Veritate Company
Als full-service adviespartner helpt Veritate Company inmiddels ruim honderd bedrijven - waaronder KPN, Wolters Kluwer en Fortis - meer rendement te halen uit e-marketing: het (digitaal) aangaan, onderhouden en uitbouwen van contacten met relaties of doelgroepen. Veritate geeft haar opdrachtgevers strategisch advies en ontwikkelt concepten voor bijvoorbeeld digitale nieuwsbrieven of direct e-mail- en sms-campagnes. Daarnaast leveren zij de applicatie Tripolis, een compleet e-mail outboundsysteem. De oprichters van Veritate stonden eerder aan de wieg van succesvolle bedrijven als de nieuwssite NU.NL, Netdirect Direct Marketing en MailMedia. www.veritate.com



Ingezonden persbericht