Adcast gaat zendtijd op in-store TV netwerk Shell verkopen

Mediaxplosion group b.v.

Soest, 09 oktober 2005 - Rondom de speciaal voor Shell shops geproduceerde televisieprogramma's met nieuws, files, flitsers, promotie van aanbiedingen in de Shell-shops en het weer kan nu ook geadverteerd worden. Adcast is geselecteerd om zendtijd op dit in-store TV netwerk te verkopen.

Shell-TV is te zien in 46 snelwegstations. Met ruim 3 miljoen bezoekers per maand is dit een zeer aantrekkelijk medium voor bedrijven uit verschillende branches en vooral die sectoren die de automobilist willen bereiken. Jacques van der Wilt van Adcast: 'We merken een grote interesse bij adverteerders om andere manieren te vinden om de consument te bereiken, naast de inzet van de traditionele media'.

Voor Shell is dit een volgende stap in de verdere ontwikkeling van in-store TV. Serge van den Berg van Shell: 'Ons TV-kanaal wordt zeer gewaardeerd door de bezoekers van onze stations. Ook de bedrijven die hun producten in onze shop verkopen zijn tevreden. De advertentiemogelijkheid op ons in-store TV netwerk geeft ook andere bedrijven de mogelijkheid zich met Shell te associëren en te kunnen communiceren met de bezoekers van onze stations'.

Over Adcast:
Adcast is een onafhankelijke verkoopmaatschappij die in opdracht van retailers commerciële zendtijd op hun in-store TV-netwerken verkoopt aan adverteerders. Door meerdere in-store TV netwerken te combineren is Adcast in staat adverteerders een groot en divers bereik aan te bieden binnen 'narrowcasting'. Met uitgebreide onderzoeken en bewezen resultaten is Adcast ook in staat om adverteerders te adviseren over wat werkt en wat niet.