DSM


---


DSM reikt tweede B2B Marketing Award uit

Heerlen, NL, 05-dec-2005 14:15 CET


Tine Buyl van de Universiteit van Antwerpen is de winnaar van de DSM
B2B Marketing Award 2005. Met haar scriptie `Van produkt naar
totaaloplossing: Een ketenperspectief' won zij een geldbedrag van EUR
3.500 en een discussiedag bij DSM. Tijdens deze dag gaat Tine Buyl in
gesprek met ervaren DSM marketeers om de bruikbaarheid van de door
haar ontwikkelde `keten' concepten te toetsen aan de praktijk binnen
DSM.

DSM B2B Marketing Award
De B2B Marketing Award, dit jaar voor de tweede keer uitgereikt, is
een initiatief van DSM's Branche Overleg Marketing (BOM) en Corporate
Recruitment. De Award is bedoeld ter bevordering van B2B Marketing
Research aan universiteiten, aangezien dit onderzoek relevant is voor
de activiteiten van DSM. Met een geografische focus op Europa, ontving
DSM dit jaar aanzienlijk meer inzendingen voor de B2B Marketing Award.

De jury ontving 18 inzendingen. Chris Goppelsroeder, lid van de Raad
van Bestuur van DSM, overhandigde de B2B Marketing Award aan Tine Buyl
met de woorden: "U bent de uitdaging aangegaan om een koppeling te
leggen tussen twee zeer verschillende maar belangrijke fenomenen in
het bedrijfsleven: aan de ene kant industriële markten die zich met
hun aanbod willen onderscheiden door waarde-elementen toe te voegen,
en aan de andere kant een verhoogde dynamiek in voorheen statische
industrieketens. Aan de basis van uw scriptie ligt een zeer
uitgebreide literatuurstudie, die u hebt getoetst aan in totaal acht
casestudies uit de praktijk en een aantal andere bronnen. U hebt op
een goed onderbouwde wijze de beide fenomenen aan elkaar gekoppeld en
reikt daarmee een zeer waardevolle, integrale oplossing aan!"

Taco Korsmit (Eindhoven University of Technology) won met zijn
scriptie `Moving towards the next step of IT consultancy purchasing:
From insight to control' de tweede prijs, een bedrag van EUR 500.


PDF versie (19.3 Kb)