Klanten AnderZorg dik tevreden

Menzis

De ruim 80 duizend klanten van AnderZorg zijn dik tevreden over de dienstverlening die ze via internet van hun zorgverzekeraar krijgen. Ze beoordelen de dienstverlening van hun zorgverzekeraar met een 7,1 en de kwaliteit van hun zorgverzekering met een 7,3. Voor telefonisch contact en de vlotte afhandeling van de notabetaling scoort AnderZorg een 7,2.
Dit blijkt uit een klantwaarderingsonderzoek dat het bureau MarketResponse dit jaar onder de klanten van AnderZorg heeft gehouden. 83% van de klanten raadt AnderZorg actief aan bij familie, vrienden, collega's en bekenden.

Klanten van AnderZorg kiezen voor online dienstverlening waarbij ze zélf hun zaken regelen via internet. De internetzorgverzekeraar heeft géén winkels en een beperkt callcenter. Daardoor is AnderZorg al vijf jaar achtereen de goedkoopste zorgverzekeraar van Nederland.

AnderZorg biedt met 990,= euro per jaar de laagste nominale premie van Nederland voor de Basisverzekering. Wie kiest voor AnderZorg, kiest voor

- een uitstekend basispakket

- zéér scherpe prijs

- gegarandeerde goede kwaliteit van zorg

- keus uit een uitstekende aanvullende en tandartsverzekering waarmee de meest belangrijke zaken aanvullend zijn afgedekt

- de modernste zorgverzekeraar in organisatie en elektronische communicatie: alles verloopt via internet

- alles zélf regelen via internet zonder tussenkomst van anderen.

Blijvend de goedkoopste van Nederland
Wie kiest voor een eigen risico van 500,= euro en de jaarpremie in één keer vooruit voldoet, betaalt 62,79 euro per maand voor de Basisverzekering. Dat levert een jaarpremie op van 738,12 euro.
Ga naar www.anderzorg.nl en lees meer over de goedkoopste basisverzekering en de scherp geprijsde aanvullende pakketten.

Het onderzoek
MarketResponse Nederland heeft in juni 2005 in samenwerking met Jan M. de Mos Management Consultancy een klanttevredenheidsonderzoek uitgevoerd: Klantenmonitor Zorgverzekeringen 2005 (r). Bij het onderzoek is gebruik gemaakt van CustomerVision(r). Deze methode geeft inzicht in de loyaliteit van klanten en in de factoren die deze loyaliteit bepalen. Het rapport wordt gebruik om de producten van AnderZorg nog beter te laten aansluiten bij haar klanten.