Klanten AnderZorg dik tevreden
Menzis
De ruim 80 duizend klanten van AnderZorg zijn dik tevreden over de dienstverlening die ze
via internet van hun zorgverzekeraar krijgen. Ze beoordelen de dienstverlening van hun
zorgverzekeraar met een 7,1 en de kwaliteit van hun zorgverzekering met een 7,3. Voor
telefonisch contact en de vlotte afhandeling van de notabetaling scoort AnderZorg een
7,2.
Dit blijkt uit een klantwaarderingsonderzoek dat het bureau MarketResponse dit jaar onder
de klanten van AnderZorg heeft gehouden. 83% van de klanten raadt AnderZorg actief aan
bij familie, vrienden, collega's en bekenden.
Klanten van AnderZorg kiezen voor online dienstverlening waarbij ze zélf hun zaken
regelen via internet. De internetzorgverzekeraar heeft géén winkels en een
beperkt callcenter. Daardoor is AnderZorg al vijf jaar achtereen de goedkoopste
zorgverzekeraar van Nederland.
AnderZorg biedt met 990,= euro per jaar de laagste nominale premie van Nederland voor de
Basisverzekering. Wie kiest voor AnderZorg, kiest voor
- een uitstekend basispakket
- zéér scherpe prijs
- gegarandeerde goede kwaliteit van zorg
- keus uit een uitstekende aanvullende en tandartsverzekering waarmee de meest belangrijke
zaken aanvullend zijn afgedekt
- de modernste zorgverzekeraar in organisatie en elektronische communicatie: alles
verloopt via internet
- alles zélf regelen via internet zonder tussenkomst van anderen.
Blijvend de goedkoopste van Nederland
Wie kiest voor een eigen risico van 500,= euro en de jaarpremie in één keer
vooruit voldoet, betaalt 62,79 euro per maand voor de Basisverzekering. Dat levert een
jaarpremie op van 738,12 euro.
Ga naar www.anderzorg.nl en lees meer over de goedkoopste basisverzekering en de scherp
geprijsde aanvullende pakketten.
Het onderzoek
MarketResponse Nederland heeft in juni 2005 in samenwerking met Jan M. de Mos Management
Consultancy een klanttevredenheidsonderzoek uitgevoerd: Klantenmonitor Zorgverzekeringen
2005 (r). Bij het onderzoek is gebruik gemaakt van CustomerVision(r). Deze methode geeft
inzicht in de loyaliteit van klanten en in de factoren die deze loyaliteit bepalen. Het
rapport wordt gebruik om de producten van AnderZorg nog beter te laten aansluiten bij
haar klanten.