december 2005
Baron: een premium merk voor de mobiele connaisseur.
Individuele service, creatief & transparant.
Je bent vaker ván huis dan ín huis. Je mobiele telefoon is een verlengstuk
van jezelf. Je werkt en regelt je privé-leven overal. Je belt extreem vaak,
extreem veel. Extreem in de ogen van de huidige netwerken, want die hebben geen pakket
dat voor jou werkt. Baron wel. Baron biedt een premium service: alle diensten (spraak
& data) zitten in dezelfde bundel, één vast tarief voor bellen naar, in
en vanuit het buitenland, een engineer die je persoonlijk helpt, upgraden naar de nieuwste
telefoons en nog veel meer. Voor een club membership fee van 100 euro per jaar, keuze uit
drie bundels (100, 200 of 300 euro per maand), mét gebruik van het - betrouwbare -
netwerk van KPN. Exclusief, slim en op maat gemaakt voor de kritische geavanceerde beller.
Het Baron netwerk gaat live op 1 maart 2006.
De mobiele connaisseur
Baron is de membershipclub waar de mobiele connaisseur zich thuisvoelt. Baron is voor de
generatie professionals van de toekomst: creatieve entrepreneurs, moderne zakenmensen,
opvallende persoonlijkheden. Een generatie die zowel maatpakken als (exclusieve) jeans
draagt, die veel beleeft
en veel bereikt. Kosmopolitisch, creatief, vernieuwend, veeleisend. Baron is het premium
netwerk
van kritische frequente bellers, waar kwaliteit, individualiteit en service hoog in het
vaandel staan. Het antwoord op de vraag van een groep waar tot nu toe geen aanbod voor
was.
Helder en transparant
Het aanbod van Baron is helder en transparant: geen ingewikkelde constructies, geen
onwelkome verrassingen. Je betaalt een membership fee van 100 euro per jaar en je hebt de
keuze uit drie bundels: 100, 200 of 300 euro per maand. Alles kan hierin worden gemixt:
diensten, spraak en data; aparte abonnementen afsluiten voor bijvoorbeeld UMTS/GPRS of
satellietgebruik is niet nodig. Omdat de leden van Baron veel in het buitenland
verblijven, biedt Baron een uniform tarief voor bellen naar, in en vanuit het buitenland.
De tarieven voor bellen in het binnenland zijn vergelijkbaar met die van huidige
aanbieders.
Individuele service
Bij een premium merk hoort een premium service. Jeroen de Rooij, Marketing Director van
Baron: 'Baron is 24/7 bereikbaar, stuurt een engineer naar je toe om de settings te
installeren, maakt back-ups en houdt je op de hoogte van de ontwikkelingen op het gebied
van telefoons.' En er is meer: inschrijven op de nieuwste modellen, upgraden naar een
nieuw toestel zònder extra contracten, satelliettelefoons waarmee je op je eigen
nummer bereikbaar bent en, in geval van diefstal of verlies, binnen vier uur
een vervangend toestel met de persoonlijke settings.
Creatief en vernieuwend
Baron is een initiatief van een groep mensen die zelf deel uitmaken van de nieuwe mobiele
voorhoede. Baron combineert ervaring en expertise met een frisse, creatieve en
voortvarende inslag. De mensen achter Baron hebben decennialange ervaring in de
telecombranche.