Saskia Versneij verkozen tot meest ultieme babe van Nederland
Unilever nederland
Rotterdam, 23 november 2005
Saskia Versneij verkozen tot meest ultieme babe van Nederland
Winnares Real Axe Babes 2006 wint fotoshoot in Maxim en maakt kans op VJ-carrière
bij TMF
Amsterdam - Saskia Versneij mag zich de Real Axe Babe 2006 noemen: de meest verleidelijke,
stijlvolle en stoere babe van Nederland. Die uitslag werd gisteren bekendgemaakt door
Winston Gerschtanowitz tijdens de finale van de Real Axe Babes 2006 verkiezing in Gespot,
Amsterdam. Van de zes oorspronkelijke kandidates werd de 22-jarige Saskia verkozen om haar
stijl, haar stoere en sexy houding en haar doorzettingsvermogen tijdens de competitie. Zij
ontvangt daarmee niet alleen de felbegeerde titel van Real Axe Babe 2006, maar ook een
fotoreportage in het decembernummer van Maxim. Bovendien maakt zij, samen met kandidates
Lucinda Boone en Christa Meuleman, kans op een VJ-carrière bij muziekzender TMF.
Alle drie werden zij door TMF geschikt bevonden om deel te nemen aan een auditie. 'Ik
vind het een ontzettende eer dat ik, temidden van al die mooie meiden, ben verkozen tot
de meest ultieme babe van Nederland', aldus de dolgelukkige winnares die in het dagelijks
leven studeert aan de School voor Journalistiek. Die avond werden ook beelden van de
Axe-kalender 2006 onthuld waarvoor alle zes kandidates onlangs model stonden in Miami.
Unaniem
De uitslag van de competitie werd bepaald door bezoekers van de website
www.realaxebabes.nl en een deskundige jury. Deze jury bestond uit Hans van Alphen
(hoofdredacteur Maxim), fotograaf Rob Durand, brand manager Axe Trudy Dekkers en
vertegenwoordigers van TMF en Media Republic. 'Het was nog best lastig om een winnares te
kiezen, want alle zes de kandidaten zijn stoere en sexy babes die de afgelopen weken
ontzettend hun best hebben gedaan om die geweldige hoofdprijs in de wacht te slepen.
Uiteindelijk heeft Saskia ons als jury toch unaniem overtuigd. Zij mag zich met recht
dé Real Axe Babe 2006 noemen', aldus Trudy Dekkers.
Verleidelijk, stijlvol & stoer
Axe ging dit jaar, na de succesvolle eerste editie vorig jaar, voor het tweede
opeenvolgende jaar op zoek naar de meest ultieme babe van Nederland: een verleidelijke,
stijlvolle babe die stoer is, maar vooral ook vrouwelijk blijft. Via www.realaxebabes.nl
konden vrouwen van 18 tot 25 jaar zich vanaf begin oktober aanmelden voor de verkiezing
door het insturen van een aantal foto's waarop de genoemde kenmerken tot uiting komen. De
zes kandidaten, verkozen door bezoekers van de website, vertrokken in november naar Miami
waar ze een week lang middels pittige opdrachten streden om de hoofdprijs. Het geheel was
via korte afleveringen te volgen op TMF en via hun eigen weblog waarop de kandidaten hun
ervaringen deelden met de bezoekers van de website.
Op 9 december neemt Saskia, samen met kandidates Lucinda en Christa, deel aan een auditie
voor een carrière als VJ bij TMF. De kalender waarvoor alle zes de kandidaten
model stonden, is vanaf begin december verkrijgbaar bij alle Kruidvat filialen bij
aankoop van twee Axe producten (deo en/of douche)
- EINDE BERICHT -
De foto is (rechten vrij) beschikbaar is via ANP Pers Support Foto en de digitale
beeldbank van het ANP.
Voor nadere informatie over de verkiezing Real Axe Babes 2006 kunt u contact opnemen met:
Arianne Beekman, PR Manager, Unilever Home and Personal Care
Telefoon: (010) 439 4911
E-mail: Arianne.Beekman@unilever.com