Gemeente Zevenaar
Week 50, 12 tot 19 december 2005
OPENBARE BEKENDMAKINGEN
WONINGWET
Ingekomen aanvraag reguliere bouwvergunning week 47/2005:
- Heilige Huisjes 7, Zevenaar, plaatsen van 2 tijdelijke woonunits (BR
20050460)
Ingekomen aanvraag lichte bouwvergunning week 48/2005:
- Van Oldenbarneveldtlaan 26 Zevenaar, plaatsen van een erfafscheiding
(BL 20050477)
Ingekomen aanvraag reguliere bouwvergunning week 48/2005:
- Eldrikseweg 2 Angerlo, gedeeltelijk veranderen van een agrarische
bedrijfsruimte tot recreatieruimte (BR 20050482)
WET OP DE RUIMTELIJKE ORDENING
Bij burgemeester en wethouders zijn de volgende aanvragen ingekomen:
om met toepassing van artikel 15 van de Wet op de Ruimtelijke
Ordening in samenhang met de vrijstellingsbepaling uit het
bestemmingsplan vrijstelling te verlenen van het bestemmingsplan
Zevenaar - Centrum' voor het vergroten van de woning Schievestraat 39
te Zevenaar.
Het college is voornemens deze vrijstelling te verlenen.
Ter inzage
De aanvraag ligt met ingang van 15 december a.s. gedurende twee weken
ter inzage bij de Balie Ruimte. Tijdens deze periode kan een ieder
schriftelijk zijn zienswijze kenbaar maken aan burgemeester en
wethouders.
om met toepassing van artikel 19 lid 2 van de Wet op de Ruimtelijke
Ordening vrijstelling te verlenen van het bestemmingsplan Technoparc
Mercurion' voor het oprichten van een school (Schilderspoortschool) op
perceel sectie K, nr. 3532 op Mercurion te Zevenaar;
om met toepassing van artikel 19 lid 3 van de Wet op de Ruimtelijke
Ordening vrijstelling te verlenen van het bestemmingsplan Zonnemaat'
voor het plaatsen van een erfafscheiding op perceel Van
Oldenbarneveldtlaan 26 te Zevenaar;
om met toepassing van artikel 19 lid 3 van de Wet op de Ruimtelijke
Ordening vrijstelling te verlenen van het Uitwerkingsplan Ooy' voor
het oprichten van een woning op perceel Waardsmanscamp 7 te Zevenaar;
Het college is voornemens deze vrijstellingen te verlenen.
Ter inzage
De ontwerpen van de te nemen besluiten, met de daarop betrekking
hebbende stukken, liggen met ingang van 15 december a.s. gedurende zes
weken ter inzage bij de Balie Ruimte. Tijdens deze periode kan een
ieder schriftelijk of mondeling zijn zienswijze kenbaar maken aan
burgemeester en wethouders.
WET MILIEUBEHEER
Meldingen 8.41
Er zijn 5 meldingen gedaan als bedoeld in artikel 8.41 van de Wet
milieubeheer.
Een melding van Krystyna van Zanten Holding BV voor het van
toepassing zijn van het Besluit textielreinigingsbedrijven
milieubeheer op een bestaand textielreconditioneringsbedrijf op het
perceel Einsteinstraat 9 te Zevenaar.
Een melding van Loodgietersbedrijf Hülkenberg BV voor het van
toepassing zijn van het Besluit bouw- en houtbedrijven milieubeheer op
een bestaand loodgietersbedrijf op het perceel Nijverheidsstraat 3 te
Zevenaar.
Een melding van Brezan Automaterialen BV voor het van toepassing
worden van het Vuurwerkbesluit op een opslag- en verkooppunt van
consumentenvuurwerk op het perceel James Wattstraat 18 te Zevenaar.
Een melding van de heer Van Alst voor het van toepassing worden van
het Besluit horeca-, sport- en recreatie-inrichtingen milieubeheer op
een nieuw cafébedrijf op het perceel Dorpstraat 44 te Babberich.
Een melding van Vitens op grond van het Besluit voorzieningen en
installaties milieubeheer voor het veranderen van de installatie van
een reservoir en opjaagstation voor drinkwater op het perceel
Doesburgseweg 16A te Zevenaar.
Ter inzage
De meldingen worden op 15 december in het gemeentehuis ter inzage
gelegd bij de balie van de sector Ruimte en kunnen daar gedurende zes
weken worden ingezien.
GRATIS NEDERLANDSE IDENTITEITSKAART VOOR 14-JARIGEN
Met ingang van 1 januari 2005 is de Wet op de identificatieplicht
(WID) uitgebreid. Vanaf die datum dient iedereen van 14 jaar en ouder
zich (in de wet genoemde gevallen) te kunnen identificeren met
bijvoorbeeld een paspoort, Nederlandse Identiteitskaart (NIK) of
rijbewijs.
Voor een 14-jarige wordt in veel gevallen in plaats van een paspoort
voor een NIK als identificatiedocument gekozen. Echter het voldoen aan
deze verplichting uit de WID en daarmee de aanschaf van een NIK brengt
kosten met zich mee.
Het kabinet heeft daarom besloten aan jongeren die op of na 1 januari
2006 de leeftijd van 14 jaar bereiken, éénmalig een gratis NIK te
verstrekken.
Voor het verkrijgen van een gratis NIK gelden de volgende voorwaarden:
Het aanvragen van een gratis NIK is mogelijk vanaf acht weken
vóórdat de 14-jarige leeftijd wordt bereikt, echter niet eerder dan 1
januari 2006;
Na het bereiken van de 15-jarige leeftijd is het niet meer mogelijk
om in aanmerking te komen voor een gratis NIK;
Ook jongeren die al een NIK tegen betaling hebben aangeschaft,
hebben recht op een gratis NIK als zij voldoen aan de volgende
voorwaarden:
* De aanvrager moet als ingezetene ingeschreven zijn in een
gemeentelijke basisadministratie (GBA);
* De aanvrager moet 14 jaar zijn dan wel binnen acht weken 14 jaar
worden;
* De aanvrager mag niet eerder een gratis NIK hebben ontvangen.
In tegenstelling tot eerdere berichten van het Ministerie van
Binnenlandse Zaken wijzen wij u erop dat de regeling uitsluitend
betrekking heeft op personen die op of na 1 januari 2006 de leeftijd
van 14 jaar bereiken. Dit houdt in dat alleen personen geboren op of
na 1 januari 1992 recht hebben op verstrekking van een gratis NIK
Vanaf 2006 ontvangen jongeren vlak voor hun 14e verjaardag automatisch
een brief van de gemeente met daarin informatie over de gratis NIK.
Voor verdere informatie kunt u contact opnemen met de afdeling
burgerzaken van deze gemeente, telefonisch te bereiken op nummer
0316-595259.
COLLECTIEVE ZIEKTEKOSTENVERZEKERING VOOR MINIMA
De gemeente Zevenaar onderzoekt op dit moment of het haalbaar is om
een collectieve ziektekostenverzekering af te sluiten voor de minima.
Voordeel van een collectieve ziektekostenverzekering is dat u een
premiekorting van de basis- en aanvullende ziektekostenverzekering
kunt krijgen.
Onder de minima wordt in dit verband verstaan: personen met een
inkomen tot 110% van het wettelijk minimumloon en waarbij het vermogen
de grenzen als genoemd in art. 34, derde lid van de Wwb niet
overschrijden. De vermogensgrens bedraagt voor de groep alleenstaanden
5.105,-- en voor de groep gehuwden/samenwonenden/alleenstaande ouders
10.210,--.
Omdat 80 % van de mensen die een Wwb-uitkering (Wet werk en bijstand)
van de gemeente Zevenaar ontvangt, verzekerd is bij Menzis (voorheen
Amicon) is de gemeente met deze ziektekostenverzekeraar in gesprek.
Volledigheidshalve wordt nog vermeld dat personen met een
Wwb-uitkering via een afzonderlijk brief op 8 december door de
gemeente zijn geïnformeerd.
Wachten met het nemen van een beslissing
Het zal voor de gemeente pas mogelijk zijn om de collectieve
ziektekostenverzekering op 1 maart 2006 te laten ingaan.
Heeft u belangstelling voor deze collectieve verzekering, dan
adviseren wij u te wachten met het reageren op het aanbod van uw
ziektekostenverzekeraar. U heeft immers bedenktijd tot 1 maart 2006,
maar bent toch met ingang van 1 januari 2006 verzekerd.
Dus u kunt nog tot 1 maart 2006 aan de verzekeraar doorgeven dat u
niet ingaat op het aanbod en dat uw voorkeur uitgaat naar een ander
aanvullend pakket. Ook kunt u dan nog overstappen naar een
zorgverzekering bij een andere ziektekostenverzekeraar.
Zodra meer bekend is over de collectieve ziektekostenverzekering wordt
dit kenbaar gemaakt.
Vragen?
Twijfel niet en neem contact op met de balie van de sector
Samenleving. Medewerkers staan u graag te woord.
De openingstijden van de balie zijn: maandag tot en met vrijdag van
08.00 uur tot 12.30 uur
woensdagavond van 18.00 uur tot 19.30 uur
De balie is tijdens de openingstijden telefonisch bereikbaar onder
nummer: 0316- 595111
INFORMATIEAVOND REISENAKKER/MERCURION
De lokatie Reisenakker/Mercurion is één van de lokaties waar
uitbreiding met woningbouw en bedrijventerreinen kan plaatsvinden. Dit
is vastgelegd in het Ruimtelijk Beleidsplan van de gemeente Zevenaar.
Het project Reisenakker/Mercurion zal bestaan uit een bedrijvenzone
langs de A12 (in het verlengde van het huidige bedrijventerrein
Mercurion), en een woongebied met circa 400 woningen grenzend aan de
bestaande wijk Stegeslag.
Informatieavond op 20 december: u bent welkom!
Op dinsdagavond 20 december presenteren drie stedenbouwkundige bureaus
hun plannen tijdens een informatieavond in de Vida Studio's,
Raadhuisplein 17. Deze bijeenkomst begint om 19.30 uur. Deze
informatieavond is voor alle inwoners van de gemeente Zevenaar, u bent
welkom!
Van 21 december tot 11 januari 2006 zijn de plannen te bekijken in de
Burgerstraat' van het gemeentehuis. U kunt hiervoor terecht op
maandag, dinsdag en donderdag van 8.00 tot 17.00 uur, op woensdag van
8.00 tot 19.30 uur en op vrijdag van 8.00 tot 12.30 uur.
Reageren
Vanaf 22 december tot en met 11 januari 2005 kunt u reageren op de
plannen. Alleen schriftelijke reacties worden in behandeling genomen.
U kunt reageren via e-mail (gemeente@zevenaar.nl) of post (Postbus 10,
6900 AA Zevenaar). Bij uw reactie graag vermelden reacties visies
Reisenakker/Mercurion'.
Wat gebeurt er met de plannen?
De gemeenteraad kiest in de raadsvergadering van 22 februari 2006 het
plan met de beste mogelijkheden voor een goede invulling van deze
lokatie. Daaraan voorafgaand worden de plannen in de raadscommissie
Ruimte van 8 februari 2006 besproken. Deze vergaderingen zijn
openbaar.
Mocht u nog vragen hebben dan kunt u altijd rechtstreeks contact
opnemen met de projectleider van Reisenakker/Mercurion, mevrouw M.
Sloot, telefoonnummer 0316-595213.
RAADSVERGADERING
Op WOENSDAG 21 DECEMBER 2005 is er een openbare vergadering van de
RAAD van de gemeente Zevenaar in het gemeentehuis (raadzaal) Aanvang:
19.30 uur.
Agenda:
A. Vragenuur
Beantwoorden schriftelijke vragen;
Mededelingen college;
Lijst ingekomen stukken;
Onderwerpen
4. Notulen van de raadsvergadering van 30 november 2005;
5. Vaststellen projectprogramma Zevenaar-Oost;
6. Amendement inzake deelconflicten bij Optimalisering
verkeersgeleiding Doesburgseweg;
7. Vaststellen marktverordening Zevenaar 2005;
8. Jaarplan Openbare Orde, Veiligheid en Leefbaarheid;
9. Bestuurlijke verzelfstandiging en schaalvergroting openbaar
onderwijs;
10. Benoeming bestuursleden Stichting Primair Openbaar Onderwijs De
Liemers;
11. Vaststellen jaarrekening 2004 Bestuurscommissie Openbaar
Onderwijs Zevenaar;
12. Aanpassingen verordeningen belastingen en rechten 2006;
13. Controleprotocol;
14. Vaststellen bestemmingsplan Rhederlaag;
15. Budgetovereenkomst 2006 t/m 2009 ten behoeve van Stichting
Thuiszorg Midden Gelderland;
16. Verantwoording rijksbijdrage inburgering nieuwkomers 2004;
17. Vaststellen Verordening Huisvesting Onderwijs;
18. Vaststellen Verordening handhaving kwaliteit kinderopvang;
19. Vaststellen jaarrekening 2004 Liemerse Muziekschool;
20. Bezwaarschrift van Maalderink & Lutke Willink namens de heer
J.A.H. Ross, tegen besluit m.b.t. het vestigen van een voorkeursrecht
op grond
van artikel 2 van de Wet voorkeursrecht gemeenten;
21. Bezwaarschrift van de Jonge Peters Remmelink advocaten namens de
heer en mevrouw Peters tegen het besluit m.b.t. het afwijzen van een
verzoek om planschade als bedoeld in artikel 49 van de Wet op
de Ruimtelijke Ordening;
22. Bezwaarschrift van Kab Accountants en Belastingadviseurs namens
Stichting Zeescouting Abel Tasman tegen het besluit tot verlening van
subsidie voor het jaar 2005.
RECONSTRUCTIECOMMISSIE ACHTERHOEK EN LIEMERS
De openbare vergadering van de Reconstructiecommissie Achterhoek en
Liemers wordt gehouden op 15 december 2005, van 9.30 tot 12.30 uur in
het Gemeentehuis van Rijnwaarden, Markt 5 te Lobith
Op de agenda staan onder meer de volgende onderwerpen:
* Presentaties Gebiedsgebonden perspectief' en Toeristisch
Activiteiten Programma'
* Reconstructieplan Achterhoek en Liemers: terugmelding stand van
zaken procedure
* Uitvoeringsprogramma Achterhoek en Liemers: overzicht uitvoering
2002-2005, stand van zaken uitvoering 2005-2006, stand van zaken
voorbereidingen uitvoeringsprogramma 2007-2013.
De agenda, het verslag en agendapunten zijn ook vanaf 5 december 2005
digitaal beschikbaar en te vinden op:
www.gelderland.nl/reconstructie/achterhoek en liemers
SLUITING BALIE BURGERZAKEN IN ANGERLO
Per 1 januari 2006 wordt de balie burgerzaken in het gemeentehuis van
de voormalige gemeente Angerlo gesloten. Vanaf die datum bedient de
balie burgerzaken in het gemeentehuis van Zevenaar de hele gemeente.
Tot en met 30 december kunnen in Angerlo in principe alle producten
burgerzaken worden geleverd. Identiteitskaarten en paspoorten vormen
een uitzondering; die kunnen worden aangevraagd tot en met 23 december
2005 en worden afgehaald tot en met 30 december 2005.
Voor verdere informatie kunt u contact opnemen met de afdeling
burgerzaken van de gemeente Zevenaar, telefonisch bereikbaar via
0316-595259 of 0313-483338.
AANBIEDSTATION EERDER GESLOTEN OP 22 DECEMBER
Het aanbiedstation is donderdag 22 december eerder gesloten. In plaats
van 16.30 uur gaan de poorten al om 15.30 uur dicht. Wilt u daar bij
uw bezoek rekening mee houden.
AFVALKALENDERS, ENVELOPPEN ZONDER INHOUD
Helaas heeft het bedrijf dat de afvalkalenders verzorgt, verzuimd om
in alle enveloppen een kalender te stoppen. Sommige mensen hebben
daarom een envelop zonder afvalkalender ontvangen. Onze excuses voor
dit ongemak. Als u contact opneemt met het Service- en Meldpunt
(0316-595 555) zal u alsnog een kalender worden toegestuurd.
GEMEENTEGIDS 2006
De nieuwe gemeentegids is uit en wordt in week 51 (17-24 december)
huis-aan-huis bezorgd. Als u op 2 januari nog geen gids heeft
ontvangen, kunt u dit melden bij de verspreider
verspreiding@suurland.nl onder vermelding van straatnaam, huisnummer
en postcode.
Als u een Nee/Nee-sticker hebt, dan wordt bij u geen gemeentegids
bezorgd. U kunt de gids vanaf 21 december tijdens openingstijden
gratis afhalen bij de receptie van het gemeentehuis.
BESLUITEN
GEMEENTELIJKE BELASTINGEN
Wijziging legesverordening
Gelet op het bepaalde in artikel 139 van de Gemeentewet wordt bekend
gemaakt dat in de vergadering van 26 oktober 2005 door de gemeenteraad
is vastgesteld de eerste wijziging van de legesverordening. Het betrof
het formaliseren van de trouwmogelijkheid bij Kasteel Halsaf in
Babberich en huis Wielbergen in Angerlo.
Hondenbelasting aangifte
In de gemeente Zevenaar wordt hondenbelasting geheven.
Belastingplichtig zijn degenen, die een hond in het bezit, ter
verzorging of onder toezicht hebben. Het hoofd van een huishouden
wordt geacht houder te zijn van de hond of de honden, die door de
overige leden van een huishouden worden gehouden.
Aanmelding
Het houden van één of meer honden moet u binnen een maand schriftelijk
melden. Voor het doen van de aangifte kunt u gebruik maken van het in
deze rubriek opgenomen aangifteformulier. Opgemerkt wordt dat indien
reeds aangifte is gedaan (u hebt dan voor 2005 al een aanslag met
hondenbelasting gehad), u dit nu niet nog eens hoeft te doen.
Afmelding
Hebt u een hond niet meer, dan bent u verplicht dit schriftelijk door
te geven. Bij voorkeur door een bewijs mee te sturen waaruit blijkt
dat de hond is overleden (bijvoorbeeld: verklaring dierenarts) of aan
anderen is overgedaan (bijvoorbeeld: verklaring van
eigendomsoverdracht). Als u de hond niet tijdig afmeldt, dan geldt als
datum van het niet meer houden van de hond zes weken voor de datum van
de afmelding.
Controle
Onlangs is gestart met een uitgebreide controle op de registratie van
de honden, zodat ook uw adres mogelijk wordt bezocht. Er wordt op
gewezen dat het niet de bedoeling is met de aangifte van uw hond te
wachten totdat de controleur komt. Het houden van een hond dient u
binnen één maand schriftelijk te melden. U kunt hiervoor gebruik maken
van het in deze rubriek opgenomen aangifteformulier.
AANGIFTEBILJET HONDENBELASTING
1. Naam
:.....................................................................
.........................
Adres
:.....................................................................
......................... Postcode
:.....................................................................
......................... Woonplaats
:.....................................................................
......................... 2. a. Aantal honden, dat op bovengenoemd
adres wordt gehouden ......................
b. Sedert wanneer ....................... Deze aangifte is naar
waarheid ingevuld op..........................(datum)
....................................... (handtekening)
In een ongefrankeerde enveloppe zenden aan:
Gemeente Zevenaar, afdeling belastingen, Antwoordnummer 37, 6900 VB
ZEVENAAR
WONINGWET
Verleende lichte bouwvergunning met vrijstelling ogv artikel 19.3 WRO
week 47/2005:
- Zonegge 21-4 Zevenaar, plaatsen van een schutting en een tuinhuisje
(BL 20050322)
Verleende lichte bouwvergunning week 48/2005:
- Lammerenhof 27 Zevenaar, plaatsen van een deur (wijziging(( BL
20050433)
Verleende reguliere bouwvergunning week 48/2005:
- Markt 71 Zevenaar, gewijzigd uitvoeren van een reeds verleende
bouwvergunning voor het veranderen
van een winkelpand in een horecapand (BR 20050407)
BOUWVERORDENING ZEVENAAR
Verleende sloopvergunningen week 48/2005:
- Bandijk 43 Lathum, gedeeltelijk slopen van een stalling (SA
20050038);
- Heilige Huisjes 1 Zevenaar, slopen van binnenwanden en plafonds en
het afvoeren van units (SA 20050037)
GEBRUIKSVERGUNNINGEN
Burgemeester en wethouders hebben de volgende tijdelijke
gebruiksvergunningen verleend met betrekking tot brandveilig gebruik
als bedoeld in artikel 2.1.1. van de Brandbeveiligingsverordening:
* Landgoed Wielbergen, Mariëndaalseweg 21 in Angerlo, tijdens de
kerstmarkt op 16 december 2005;
* Schoolplein Ds. Jonkersschool, Kerkstraat 1 in Lathum, tijdens de
kerstmarkt op 18 december 2005
2. Burgemeester en wethouders hebben de volgende
gebruiksvergunningen verleend met betrekking tot brandveilig gebruik
als bedoeld in artikel
6.1.1 van de Bouwverordening:
- BuitenSchoolse Opvang Robbedoes, Oranjelaan 2 te Zevenaar
Ter inzage
Deze vergunningen liggen met de tekeningen en bijbehorende stukken
vanaf 15 december 2005 ter inzage bij de brandweergarage Prof.
Aalbersestraat 3 te Zevenaar.
Bezwaar
Binnen zes weken na de dag van bekendmaking kan eenieder schriftelijk
een bezwaarschrift indienen bij burgemeester en wethouders, Postbus
10, 6900 AA Zevenaar. Na het indienen van een bezwaarschrift kunt u
tevens een voorlopige voorziening vragen bij de president van de
Rechtbank te Arnhem.
Voor meer informatie kunt u contact opnemen met de afdeling Preventie
van de brandweer tel: 595172/595176
DRANK- & HORECAWET
* L.M. van der Schagt, ontheffing voor het schenken van
zwakalcoholische dranken (glühwein) tijdens de kerstmarkt op 14
december 2005 vanb 10.00 17.00 uur op het Raadhuisplein in
Zevenaar;
* de heer H.W.Th.H. Derksen, ontheffing voor het verstrekken van
zwakalcoholische dranken tijdens de QueensNight op 28 april 2006
van 22:00 03:00 uur in sporthal Lentemorgen
WET OP DE KANSSPELEN
* de heer R. van Usen, vergunning voor het aanwezig hebben van 2
kansspelautomaten in het horecapand aan de Beekseweg 24 te
Babberich.
ALGEMENE PLAATSELIJKE VERORDENING 2000 ZEVENAAR
* Verleende reclamevergunning week 48/2005
Muldershof 33 Zevenaar, veranderen/vervangen van reclame (RA
20050014);
* de heer A. Gollenbeek, vergunning voor het innemen van een
standplaats ten behoeve van het bereiden en verkopen van
oliebollen ter hoogte van het perceel Markt 67 te Zevenaar in de
periode van 21 november t/m 31 december 2005;
* Leger des Heils, vergunning voor het houden van een collecte
(Kerstpottenactie) ter hoogte op de hoek Markt/Raadhuisplein te
Zevenaar op 2, 3, 9, 10, 16 en 17 december 2005;
* de heer J.H.M. Godschalk, vergunning voor het plaatsen van
maximaal 15 aankondigingborden in Zevenaar in de periode van 3 t/m
18 december 2005;
* de heer W. van den Boom, vergunning voor het plaatsen van
kerstbomen in het centrum van Zevenaar in de periode van 4 tot 30
december 2005;
* de heer A.J. Elffrink, vergunning voor het carbidschieten achter
het perceel Bevermeerseweg 2 te Angerlo op 31 december 2005 van
13.30 17.30 uur;
* de heer O.L.M. Engelsman, vergunning voor het carbidschieten aan
de Didamseweg (tussen Schel BV en de achterzijde van het
voetbalveld van VV Angerlo Vooruit) op 31 december 205 van 12.00
16.00 uur
* de heer H.W.Th.H. Derksen, ontheffing voor het organiseren van de
QueensNight op 28 april 2006 van 22:00 03:00 uur in sporthal
Lentemorgen.
Tijdstip van de aanvraag kan met zich meebrengen dat een vergunning /
ontheffing niet tijdig wordt gepubliceerd. Degene wiens belang
rechtstreeks bij één van de bovengenoemde besluiten is betrokken, kan
binnen 6 weken na de bekendmaking van het betreffende besluit
daartegen een bezwaarschrift indienen bij het bestuursorgaan dat het
besluit genomen heeft.
OUD PAPIER
In de gemeente Zevenaar wordt maandelijks huis-aan-huis papier
ingezameld. Hieronder leest u wanneer er in uw wijk wordt ingezameld.
De inzameling is overdag, tenzij anders is vermeld. Papier gebundeld
aanbieden op de aanbiedplaatsen. Wilt u svp plastic folies
verwijderen. Papier van bedrijven wordt niet meegenomen.
Datum
Plaats
Inzamelaar
Woensdag 14 december
Schaapsdrift, De Horst, Bloemenkamp,
't Grieth, flats Bergvrede, Meidoornflat/ Hooge Bongert
schutterij Sint Andreas
Woensdagavond 14 december
Heerenmäten
harmonie Sint Franciscus
Donderdagavond 15 december
Angerlo
gezamenlijke scholen
Zaterdag 17 december
Lathum
ds. Jonkersschool
Zaterdag 17 december
Lentemorgen 2
Lindenhage
Dinsdagavond 20 december
Schrijvershoek
basisschool De Fonkelsteen
Woensdagavond 21 december
Babberich
drumfanfare Sint Jan
EVENEMENTEN EN ACTIVITEITEN:
December 2005
15
Seniorenmiddag (t Trefpunt Ziekenhuis)
15 t/m 20
Manderlay van Von Trier (filmhuis Zevenaar)
16
Retteketet Kerstshow (EMM schuttersgebouw Zevenaar)
17
Jubileumconcert Liemers Vocaal Ensemble (Ontmoetingskerk)
18
Kerstconcert Liemers Mannenkoor (Andreaskerk)
18
Lampionnentocht in Babberich
18
Sevenaere Bridgetoernooi (Schuttersgebouw St. Andreas)
22
Kerstmiddag (Pelgromhof)
26
Kertsinloop SWOZ )Hooge Bongert)
28
Oliebollenconcert SMZ (Bommersheuf)
Naar Menu