Ingezonden persbericht

Hengelo, 12 december 2005

UniSPeqs komt met unieke Online Support voor de metaalindustrie

Hengelo, Vanaf begin december 2005 krijgen alle gebruikers van UniSPeqs ERP software met Online Support 24 uur per dag ondersteuning via internet. Zij krijgen toegang tot een uniek volgsysteem voor vragen.

Tijdwinst door volgsysteem
UniSPeqs klanten kunnen sinds kort nieuw gestelde vragen probleemloos via internet volgen. Daar zien zij precies hoe de afhandeling verloopt. Elke vraag komt in een historisch overzicht, compleet met oplossingen. Doordat alle communicatie tussen UniSPeqs en haar gebruikers op die manier bewaard wordt, kan de klant moeiteloos oplossingen terug vinden. Dat scheelt veel zoektijd en is feitelijk pure winst.
"Goede vastlegging van vragen en/of problemen brengt zekerheid en helpt onduidelijkheid voorkomen", zegt directeur Ronald de Vries enthousiast . "De metaalbranche schreeuwt om efficiëntie en transparantie en met onze ERP uitgebreid met Online Support kunnen wij dat bieden".

24 uur per dag ondersteuning
Gebruikers van de ERP software van UniSPeqs krijgen toegang tot een omvangrijke kennisbank die antwoorden op veelvoorkomende vragen en probleemstellingen bevat. Deze wordt voortdurend uitgebreid met nieuwe vragen die binnenkomen. Nieuwe ontwikkelingen en/of verbeteringen in de ERP software kunnen als patches of upgrades via Online Support opgehaald worden. "Op deze wijze kunnen we onze klanten 24 uur per dag ondersteunen", besluit Ronald de Vries.

Online Support vanaf begin december online bij UniSPeqs.



Ingezonden persbericht