AutoRai

Kroymans HUMMER lanceert optimale service: Road Side Assistance

(12/13/2005)
Kroymans HUMMER, de officiële importeur van HUMMER, lanceert met onmiddellijke ingang de HUMMER Road Side Assistance voor kopers van een nieuwe HUMMER via het officiële distributiekanaal in de Benelux en Duitsland. Vanaf de tweede helft van 2006 zullen ook klanten in de overige landen van de EU van de service gebruik kunnen maken. Pieter Gabriëls, Managing Director van Kroymans HUMMER: âNa de publieks-introductie van de nieuwe H3 zijn wij nu gestart met de uitlevering van dit nieuwste model. Tegelijkertijd introduceren wij ook het serviceprogramma voor de kopers van een nieuwe HUMMER, met een uitgebreide dekking die binnen heel Europa van kracht is.â

De nieuw geïntroduceerde Road Side Assistance van de officiële HUMMER-importeur vormt een geruststellende wetenschap voor alle HUMMER-rijders. Het serviceprogramma is maar liefst 48 maanden geldig na aanschaf bij een officiële HUMMER-distributeur en kan na die tijd jaarlijks verlengd worden, mits de auto in onderhoud is bij een officiële HUMMER-dealer. De eigenaar kan 365 dagen per jaar, 24 uur per dag en 7 dagen per week rekenen op de steun van HUMMER. Na één telefoontje worden onmiddellijk de juiste stappen ondernomen om voor de klant de hulp ter plaatse, het vervoer van de auto, het ter beschikking stellen van vervangend vervoer of andere zaken te regelen.

De HUMMER Road Side Assistance geeft een volledige dekking. Zo is een HUMMER-eigenaar altijd verzekerd van mobiliteit zonder verdere kosten. Indien het probleem binnen twee uur niet verholpen kan worden, wordt vervangend vervoer voor een maximale periode van vijf dagen geregeld. Tevens worden de hotelkosten met een maximum van vier nachten vergoed indien de klant meer dan 100 kilometer verwijderd is van zijn of haar woonplaats. Mocht het onverhoopt noodzakelijk zijn dat de HUMMER-rijder/ster op eigen gelegenheid naar huis moet, dan worden tevens de kosten van trein of vliegtuig vergoed. Kroymans HUMMER draagt bovendien zorg voor toezending van de onderdelen. De garantie is geldig binnen heel Europa.

Pieter Gabriëls, Managing Director van Kroymans HUMMER: âAls officieel importeur van HUMMER verzorgen wij ook voor de kopers van een nieuwe HUMMER bij de officiële distributeur het aftersales traject en de Road Side Assistance. Wij hebben gekozen voor een langdurig en volledig dekkend programma dat in heel Europa van kracht is. De nu geïntroduceerde service is weer een belangrijke mijlpaal in de marktontwikkeling van HUMMER.â