Kroymans HUMMER lanceert optimale service: Road Side Assistance
(12/13/2005)
Kroymans HUMMER, de officiële importeur van HUMMER, lanceert met
onmiddellijke ingang de HUMMER Road Side Assistance voor kopers van
een nieuwe HUMMER via het officiële distributiekanaal in de Benelux
en Duitsland. Vanaf de tweede helft van 2006 zullen ook klanten in de
overige landen van de EU van de service gebruik kunnen maken.
Pieter Gabriëls, Managing Director van Kroymans HUMMER: âNa de
publieks-introductie van de nieuwe H3 zijn wij nu gestart met de
uitlevering van dit nieuwste model. Tegelijkertijd introduceren wij
ook het serviceprogramma voor de kopers van een nieuwe HUMMER, met een
uitgebreide dekking die binnen heel Europa van kracht is.â
De nieuw geïntroduceerde Road Side Assistance van de officiële
HUMMER-importeur vormt een geruststellende wetenschap voor alle
HUMMER-rijders. Het serviceprogramma is maar liefst 48 maanden geldig
na aanschaf bij een officiële HUMMER-distributeur en kan na die tijd
jaarlijks verlengd worden, mits de auto in onderhoud is bij een
officiële HUMMER-dealer. De eigenaar kan 365 dagen per jaar, 24 uur
per dag en 7 dagen per week rekenen op de steun van HUMMER. Na één
telefoontje worden onmiddellijk de juiste stappen ondernomen om voor
de klant de hulp ter plaatse, het vervoer van de auto, het ter
beschikking stellen van vervangend vervoer of andere zaken te regelen.
De HUMMER Road Side Assistance geeft een volledige dekking. Zo is een
HUMMER-eigenaar altijd verzekerd van mobiliteit zonder verdere kosten.
Indien het probleem binnen twee uur niet verholpen kan worden, wordt
vervangend vervoer voor een maximale periode van vijf dagen geregeld.
Tevens worden de hotelkosten met een maximum van vier nachten vergoed
indien de klant meer dan 100 kilometer verwijderd is van zijn of haar
woonplaats. Mocht het onverhoopt noodzakelijk zijn dat de
HUMMER-rijder/ster op eigen gelegenheid naar huis moet, dan worden
tevens de kosten van trein of vliegtuig vergoed. Kroymans HUMMER
draagt bovendien zorg voor toezending van de onderdelen. De garantie
is geldig binnen heel Europa.
Pieter Gabriëls, Managing Director van Kroymans HUMMER: âAls
officieel importeur van HUMMER verzorgen wij ook voor de kopers van
een nieuwe HUMMER bij de officiële distributeur het aftersales
traject en de Road Side Assistance. Wij hebben gekozen voor een
langdurig en volledig dekkend programma dat in heel Europa van kracht
is. De nu geïntroduceerde service is weer een belangrijke mijlpaal in
de marktontwikkeling van HUMMER.â
AutoRai