Ingezonden persbericht


Persbericht

Hypotheekverstrekker moneyou gaat chatten met websitebezoekers

Amsterdam, 13 december 2005 --- Hypotheekverstrekker MoneYou is vanaf deze maand voortaan ook via chat bereikbaar. Bezoekers van de website kunnen zonder downloaden, met één klik op de chat-knop, de chat gebruiken om vragen te stellen over producten en diensten.

MoneYou gaat de chat inzetten om advies te geven en klanten te ondersteunen bij het online aanvragen van hun hypotheekofferte. Reden hiervoor is dat blijkt dat bezoekers vaak in de laatste stappen van het aanvraagproces afhaken. Websitebezoekers worden bijvoorbeeld onzeker of zij wel de meest optimale hypotheek hebben samengesteld. Met de chat kunnen eventuele vragen op een laagdrempelige manier worden ondervangen. Dit kan het verschil maken van een bezoeker naar een potentiële klant. Bovendien ziet MoneYou de chat als extra servicekanaal voor potentiële klanten; chat is sneller dan email en laagdrempeliger dan telefoon.

LiveCom 4WEB

Softwareontwikkelaar LiveCom maakt de chat mogelijk met het vorige maand gelanceerde product LiveCom 4WEB. LiveCom 4WEB is de opvolger van LiveCom 4 en biedt een aantal grote voordelen in gebruiksgemak. De belangrijkste verbetering van deze nieuwe software is de toegankelijkheid; 4WEB is volledig web based en biedt medewerkers van de exploitant/aanbieder van de website een desktop ervaring in de browser. Daarnaast hoeft de websitebezoeker ook niets te downloaden om meteen real time met een servicemedewerker te chatten. MoneYou is de eerste klant die live gaat met de nieuwe toepassing van LiveCom.

MoneYou is een zelfstandige onderneming van ABN AMRO Bouwfonds. Voor meer informatie, zie www.moneyou.nl

Over LiveCom

LiveCom is Nederlands marktleider op het gebied van live (klant) communicatie. Sinds 2001 houdt LiveCom zich bezig met het ontwikkelen van innovatieve ASP oplossingen voor Support en Sales doeleinden op basis van interactieve chat. Vanuit het hoofdkantoor in Amsterdam draagt LiveCom met de oplossingen LiveCom Support Chat en LiveCom Sales Chat bij aan een effectieve customer service en verhoging van de online verkopen van haar klanten.

De oplossingen van LiveCom kenmerken zich door een gebruiksvriendelijke volledig web based user interface en een hoge toegankelijkheid, stabiliteit en betrouwbaarheid. Zo biedt LiveCom de enige live business chat toepassing die door meer dan 99% van de internetgebruikers zonder plugins kan worden gebruikt. Daarnaast laten de LiveCom oplossingen zich naadloos integreren met reeds bestaande e-commerce en CRM toepassingen. Voor meer informatie, zie www.livecom.net

Voor meer informatie voor de pers

Margriet Luttikhuizen

Lubbers & De Jong

T: 020 421 0565

F: 020 638 8417

E: Margriet@l-dj.nl

Dit persbericht is ook te vinden op:

http://www.livecom.net/nl/nieuws/moneyou_nieuwe_klant.php