Ingezonden persbericht


Persbericht

Hanzehogeschool Groningen stroomlijnt informatievoorziening met Trinicom

Wilp, 15 december 2005 - De Hanzehogeschool Groningen heeft de vernieuwing van de website aangegrepen om de informatievoorziening via de site te verbeteren met behulp van web selfservice. Bezoekers van de website hoeven niet langer een digitaal vragenformulier in te vullen en vervolgens het antwoord af te wachten, maar kunnen door het intypen van een vraag of trefwoord in veel gevallen direct zelf het juiste antwoord vinden in een kennisbank. De hogeschool maakt hiervoor gebruik van het eService Center(TM) van Trinicom.

Behalve voor web selfservice zet de Hanzehogeschool Groningen het eService Center(TM) ook in voor e-mail response management. "Voor e-mail response management zetten we voorheen een ander systeem in, maar het voordeel van Trinicom is dat er automatisch antwoordsuggesties worden gegenereerd. Hierdoor verloopt de beantwoording van vragen sneller en eenvoudiger. Daarnaast bewaakt het systeem de responsetijden", aldus Jean-Pierre Komans, projectleider bij de Hanzehogeschool Groningen.

Na de Universiteit Utrecht, de Universiteit van Maastricht en de Vrije Universiteit Amsterdam is de Hanzehogeschool Groningen de eerste hogeschool die voor Trinicom kiest. "Steeds meer onderwijsinstellingen zien in dat een klantgerichte benadering van groot belang is. De belangrijkste drijfveer voor de ingebruikname van web selfservice was voor de Hanzehogeschool Groningen het verbeteren van de kwaliteit van de dienstverlening. Om dat te realiseren is het voor de hogeschool belangrijk om zo goed mogelijk op de hoogte te zijn van wat er speelt onder studenten, potentiële studenten en andere geïnteresseerden. Dat maakt het eService Center(TM) nu mogelijk", aldus Wilco Rietberg, Algemeen Directeur van Trinicom.

Trinicom, Lathmerweg 5, 7384 AD Wilp, Tel: 0571- 26 82 60 E-mail: info@trinicom.nl, Website: www.trinicom.nl

Over Trinicom
Trinicom is een Nederlandse onderneming, gevestigd in Kasteel De Lathmer in Wilp, en specialist op het gebied van web selfservice, e-mail response management en agent support. Trinicom richt zich primair op de ontwikkeling, implementatie en ondersteuning van zijn kernproduct: het Trinicom eService Center(TM). Deze op internettechnologie gebaseerde standaardapplicatie is geheel in te richten op het klantcontactproces van een organisatie, en zorgt ervoor dat de belangrijkste klantcontacten snel en uniform kunnen worden afgehandeld vanuit één centrale kennisbank. Tevens adviseert Trinicom klanten bij het optimaal inrichten van een multi-channel contactcenter, waarbij de nadruk ligt op het verbeteren van de serviceverlening via internet, e-mail en telefoon en het verlagen van de servicekosten. Trinicom is de enige Nederlandse softwareproducent van geïntegreerde eService software en mag toonaangevende organisaties in binnen- en buitenland tot zijn klantenkring rekenen, waaronder ClientLogic, Thales, Zilveren Kruis Achmea, Volkswagen/Audi, TUI, Waterschapsbedrijf Limburg, Albert Heijn, Wolters Noordhoff en Tiscali. Trinicom is één van de snelst groeiende technologiebedrijven in Europa, met een 25ste plaats in de Deloitte Technology Fast 500 EMEA. Voor meer informatie zie: www.trinicom.nl.


---

Voor redactionele informatie:
Influx PR, Frieda Zieleman, Deventerstraat 81, 7322 JL Apeldoorn, tel: 055 - 366 30 34, fax: 055 - 360 26 61, e-mail: frieda@influx-pr.com