Rechtbank Leeuwarden
Klantwaarderingsonderzoek rechtbank Utrecht 2005
16 december - In augustus 2005 heeft de rechtbank Utrecht een
waarderingsonderzoek uitgevoerd onder haar professionele klanten. De
resultaten van het onderzoek kunt u bekijken op rechtspraak.nl.
In twee maanden tijd zijn bijna tweeduizend vragenlijsten verzonden
aan advocaten, deurwaarders, officieren van justitie en
contactpersonen bij instellingen in de justitiële keten. De
resultaten van het onderzoek zijn inmiddels bekend. Vergelijking met
het onderzoek van 2002 laat zien dat de rechtbank er naar de mening
van onze klanten in de afgelopen drie jaar op is vooruitgegaan. Bijna
tachtig procent van de mensen die hebben gereageerd is tevreden of
zeer tevreden over het contact met de rechtbank.
Zie de de uitkomsten klantwaarderingsonderzoek rechtbank Utrecht 2005.
Voor een vergelijking met de resultaten uit het
klantwaarderingsonderzoek 2002, zie de trendmeting 2002-2005.
Als u graag in het bezit wilt komen van de brochure 'Resultaten
waarderingsonderzoek professionele klanten 2005', kunt u een bericht
sturen naar mevrouw C. Gravemaker, medewerker communicatie van de
rechtbank Utrecht.
Bron: Rechtbank Utrecht
Datum actualiteit: 16 december 2005 Naar boven