Rechtbank Leeuwarden


Klantwaarderingsonderzoek rechtbank Utrecht 2005

16 december - In augustus 2005 heeft de rechtbank Utrecht een waarderingsonderzoek uitgevoerd onder haar professionele klanten. De resultaten van het onderzoek kunt u bekijken op rechtspraak.nl.

In twee maanden tijd zijn bijna tweeduizend vragenlijsten verzonden aan advocaten, deurwaarders, officieren van justitie en contactpersonen bij instellingen in de justitiële keten. De resultaten van het onderzoek zijn inmiddels bekend. Vergelijking met het onderzoek van 2002 laat zien dat de rechtbank er naar de mening van onze klanten in de afgelopen drie jaar op is vooruitgegaan. Bijna tachtig procent van de mensen die hebben gereageerd is tevreden of zeer tevreden over het contact met de rechtbank.

Zie de de uitkomsten klantwaarderingsonderzoek rechtbank Utrecht 2005.

Voor een vergelijking met de resultaten uit het klantwaarderingsonderzoek 2002, zie de trendmeting 2002-2005.

Als u graag in het bezit wilt komen van de brochure 'Resultaten waarderingsonderzoek professionele klanten 2005', kunt u een bericht sturen naar mevrouw C. Gravemaker, medewerker communicatie van de rechtbank Utrecht.

Bron: Rechtbank Utrecht
Datum actualiteit: 16 december 2005 Naar boven