Capgemini ontvangt 2 SAP Awards
Op donderdag 15 december 2005 heeft SAP Nederland de jaarlijkse SAP Partner
Awards uitgereikt.
Publicatiedatum 16 December 2005
Er zijn er zes awards verdeeld. Capgemini Nederland heeft de twee
belangrijkste daarvan binnengesleept.
Als eerste de Best Teaming Partner Award 2005, de Award die iedere
partij graag zou willen hebben. Marinus ter Laak, Sales Director van
SAP Nederland: "Dit is door goede samenwerking, waaronder ook
escalaties waarin we samen tot zeer goede resultaten zijn gekomen".
Een uitstekende onderstreping van onze Collaborative Business
Experience!
De tweede gewonnen Award is een hele ook een hele prestigieuze, de SAP
Innovation Award 2005. We hebben ons RFID Experience Center bij
Vanderlande Industries ingebracht en dat werd mede door een "goede
samenwerking met meerdere partijen en het zeer innovatieve karakter"
de winnaar. SAP vindt dit zo belangrijk dat zij hierover speciaal een
persbericht naar de markt stuurt:
Capgemini heeft de SAP Innovation Award in ontvangst genomen.
Capgemini, partner van SAP, kreeg de prijs voor de inrichting van het
RFID Experience Center van Vanderlande Industries. Het centrum is een
demonstratie- en testomgeving waar de logistieke `cross-dock' operatie
volledig wordt gestuurd met behulp van RFID (Radio Frequency
IDentification). Klanten kunnen hier in een realistische omgeving zien
wat de echte mogelijkheden zijn van RFID, inclusief de integratie met
het SAP platform. SAP Nederland reikt de SAP Innovation Award
jaarlijks uit aan de partner die zich onderscheidt door creativiteit
en innovatief vermogen bij de ontwikkeling van oplossingen op basis
van SAP technologie. De beoordeling en toekenning van de SAP
Innovation Award wordt uitgevoerd door SAP klanten - onder andere
vertegenwoordigd door de VNSG (Vereniging Nederlandse SAP Gebruikers)
- en door SAP specialisten.
Deze full scale logistieke RFID-oplossing is het eerste voorbeeld in
Nederland van deze toepassing en is uniek in schaal en complexiteit
van de omgeving. Het initiatief is erop gericht de mogelijkheden van
RFID in relatie tot de software van SAP uit te dragen. En met succes,
want de vraag naar demonstraties op dit gebied is groot. Gemiddeld
bezoeken drie klanten per week het centrum. Voor hen is het extra
belangrijk dat Capgemini op basis van jarenlange ervaring een
businesscasemodel heeft gebouwd. Hiermee krijgen de klanten
doorgerekend wat de invoering van RFID, aansluiting op het SAP systeem
en mechanisering van het logistieke centrum voor hen betekent.
Cap Gemini Nederland