Ingezonden persbericht


Persbericht
Nr: 3
Datum: 19 december 2005

Altermedia introduceert nieuw (gratis) kaartennetwerk

Onder de naam 'PlusMail' is het vanaf januari 2006 voor adverteerders mogelijk om - aanvullend op de inzet van toiletreclame - gratis ansichtkaarten (FreeCards) of flyers te distribueren via het Altermedia netwerk. Hiermee brengt Altermedia een belangrijke tegenhanger op een markt die gedomineerd wordt door Boomerang Nederland bv. De displays worden gedurende de campagne bevestigd aan het toiletreclame paneel en worden naar wens bedrukt. Hierdoor worden op effectieve wijze de specifieke kwaliteiten van beide mediatypen aan elkaar gekoppeld.

Naast de 'standaard' mogelijkheden van kaarten en flyers is het ook mogelijk om - op basis van specifieke wensen - een custom made product te maken. Denk daarbij aan het distribueren van 'Mini-brochures' of kleine 'Samples'. De display kan dan qua formaat volledig naar wens worden aangepast.

'In een markt waarbij de adverteerder steeds meer vraagt om 'totaalconcepten' voegen wij hiermee wederom een nieuw product - naast Sampling, Promotieteams, PlusVilt en SMS - toe aan onze productportfolio. Door het onderzoek dat Intomart GfK heeft uitgevoerd naar onder andere het bereik van onze netwerken hebben wij volledig het aantal contacten dat onze panelen genereren in kaart en kunnen daar onze oplages op afstemmen. Op deze wijze zorgen we dus dat een actie in no-time onder de doelgroep is verspreid. Daar komt bij dat onze tarieven ca 35% lager liggen dan die van de huidige aanbieder in de markt! Kortom; Boomerang krijgt er een geduchte concurrent bij' .

Alleen voor de redactie:

Voor meer informatie kunt u contact opnemen met:

Contactpersonen: Oskar van Son / Dennis van Breggen Tel: 030-2342450
Fax: 030-2342451
www.altermedia.nl
email: info@altermedia.nl