Ingezonden persbericht


Persbericht

Opwaartse trend trainingen in 2006
DELT: toenemende belangstelling voor Documentum-trainingen

Eindhoven / Bornem - - 19 december 2005 -- DELT ICT Services, de Benelux technologie-dienstverlener gespecialiseerd in document- en content management oplossingen voor EMC Documentum, constateert een duidelijke opwaartse trend in belangstelling voor trainingen. Veel organisaties wisten het afgelopen jaar de Nederlandstalige 1-op-1 trainingen te waarderen; zowel organisaties die net met Documentum beginnen als voor organisaties die het EMC Documentum-platform uitbreiden en/of migreren naar een nieuwere versie van Documentum. Deze organisaties gebruiken de training als opfristraining of als een zogenaamde "What's new"-training.

Deze stijgende belangstelling zal ook in 2006 doorzetten, verwacht Delt ICT Services. Volgens Reindert Roessingh, Sales Consultant en Training Coördinator zijn vooral de laatste drie maanden van het jaar succesvol geweest en hebben ruim 100 cursisten een trainingscertificaat van Delt in ontvangst mogen nemen. "Vooral de flexibiliteit van onze aanpak wordt gewaardeerd", stelt hij. "Vaak kunnen we snel reageren op een verzoek en binnen enkele weken aanvangen met de training; op een tijdstip dat het uitkomt voor de klant."

Delt verzorgd al ruim vijf jaar Documentum trainingen. Met de op maat gerichte aanpak kan in alle wensen en behoeften worden voorzien: van eindgebruikertrainingen tot geavanceerde trainingen voor Documentum softwareontwikkeling. "Doelstelling voor volgend jaar is om ons aanbod aan trainingen verder uit te breiden met een aantal specifieke Documentum-trainingen zoals Business Process Management (BPM) en Records Management (RM)", aldus Roessingh. "Daarmee komen we - naast de toenemende vraag naar meer trainingen - ook tegemoet aan de vraag naar meer specifieke trainingen. De belangstelling voor Document & Content Management, eventueel in combinatie met BPM en RM, blijkt in de Benelux nog steeds groeiende. Ook het belang van ondersteuning van gebruikers door middel van goede opleidingen en trainingen wordt duidelijk gewaardeerd."

Delt ICT Services heeft zich de afgelopen vijf jaar duidelijk onderscheiden als gewaardeerd partner van EMC Documentum. Onlangs nog is wereldwijd door EMC Documentum de door Delt ontwikkelde 'Job Monitoring Tool' via de Documentum Developers website direct ter beschikking gesteld aan alle beheerders van Documentum-systemen.

DELT ICT Services bv (NL), Postbus 7187, 5605 JD EINDHOVEN. Tel.: +31 40 2507900, fax: +31 40 2507911, www.delt.nl

DELT ICT Services bvba (B), van Kerckhovenstr. 110 - gebouw 5, bus 206, B-2880 BORNEM. Tel.: +32 3 8904660, fax: +32 3 8904661, www.delt.be

Over DELT ICT Services
DELT ICT Services BV / DELT ICT Services BVBA is een Benelux technologiedienstverlener die gespecialiseerd is in document- en content management oplossingen. De onderneming richt zich met name op het leveren van hoogwaardige en gespecialiseerde diensten rond de analyse en realisatie van document- en content management functies en -oplossingen. Dit zowel als onderaannemer en als hoofdaannemer. DELT ICT Services heeft haar diensten volledig geconcentreerd rond de nieuwste softwarefuncties van Documentum en alle daaraan verbonden ondersteunende softwareproducten en -technologieën. Dit is met name van toepassing op alle webgebaseerde toepassingsmogelijkheden. DELT ICT Services is daardoor dé Documentum Signature Partner in de Benelux. Als officieel Documentum partner levert DELT tevens een groot aantal eindgebruikers-, programmeer- en systeembeheerder-opleidingen voor het gebruik van de nieuwste Documentum-softwarefuncties. Het betreft hier zowel standaard als maatwerk opleidingen in klassikale of individuele setting. Bij voldoende deelnemers kunnen de opleidingen ook in-huis worden gegeven. DELT ICT Services werkt constant aan de verdere verdieping van haar kennis van de Documentum-oplossingen. Hiervoor is DELT vaak nauw betrokken bij het Documentum "new-product test- en release programma". Hierdoor kan DELT zich vroegtijdig een beeld vormen van de nieuwste mogelijkheden en de eventuele veranderingsconsequenties van deze nieuwe Documentum-softwarefuncties. Met de kennis en diensten van DELT ICT Services halen organisaties meer gebruiksrendement uit hun investering in software van Documentum.