Ingezonden persbericht


Luchthaven Schiphol, 28 december 2005

First Class Limousineservice in München
12.000 passagiers in de First Class zone

De First Class faciliteiten in München zijn uitgebreid met een limousineservice. De limousine brengt passagiers van het First Class gebied in Terminal 2 naar het vliegtuig op het platform. De service geldt voor eersteklas passagiers en HON-Circle leden die vertrekken, aankomen en doorreizen via Terminal 2 met Lufthansa, Lufthansa Regional en Star Alliance partner Austrian Airlines.

Met de limousineservice breidt Lufthansa haar topsegment verder uit. Sinds de opening in juli 2005 hebben al 12.000 reizigers het First Class gebied bezocht. In de First Class zone vinden eersteklas passagiers en HON-Circle leden persoonlijke service, een relaxruimte, snelle doorgang en afhandeling.

De limousineservice wordt al aangeboden in Frankfurt sinds de opening van de First Class Terminal vorig jaar. De status van HON Circle lid bereiken deelnemers van het Miles&More programma als zij meer dan 600.000 HON Circle mijlen sparen in een periode van twee jaar. Deze mijlen worden gespaard op vluchten van Lufthansa, Lufthansa Regional, Austrian Airlines Group, LOT Polish Airlines, Air Dolomiti, Air One en United Airlines.

Lufthansa maakt deel uit van Star Alliance. Deze eerste mondiaal opererende luchtvaartalliantie is opgericht in 1997. De 16 aangesloten luchtvaartmaatschappijen bieden reizigers een wereldwijd bereik aan bestemmingen en een aangename reiservaring. Skytrax heeft Star Alliance in 2003 en 2005 tot beste luchtvaartalliantie verkozen. Gezamenlijk bieden de luchtvaartmaatschappijen meer dan 15.000 dagelijkse vluchten naar meer dan 790 bestemmingen in 138 landen.

Voor meer informatie kunt u contact opnemen met:
Monique Haras, Van Luyken Communicatie Adviseurs.
Tel. +31 (0)23 540 04 24, Fax + 31 (0)23 535 48 06 E-mail: haras@vanluyken.nl


---- --