Ingezonden persbericht


Telfort Wholesale bereikt historische mijlpaal


1 miljoen klanten via Wholesale partners op netwerk van Telfort

Amsterdam, 28 december 2005. Nog net voor het verstrijken van het jaar heeft de Wholesale unit van Telfort een mijlpaal behaald: 1.000.000 klanten van partners, zoals debitel, AH Mobiel en EasyMobile.com maken gebruik van het Telfort netwerk.

Na de rebranding van O2 naar Telfort in 2002 heeft Telfort Wholesale op de kaart gezet. Hiermee was Telfort een van de eerste operators ter wereld die haar netwerk op die manier openstelde voor partners. In totaal heeft Telfort nu 11 wholesale partners. De meest recente is Tommy Telecom, die zich richt op de klanten van de Nationale Postcodeloterij en samenwerkt met Annie Connect, het call center dat merendeels bestaat uit mensen met een WAO-achtergrond. Daarnaast mogen goede doelen de producten van Tommy Telecom aanbieden aan donateurs als dankjewel voor de gegeven steun. In de afgelopen twee jaar was Wholesale mede verantwoordelijk voor de goede resultaten en de groei van Telfort.

Per 1 januari 2006 zal de Wholesale unit van Telfort samengaan met die van KPN Mobile, waardoor alle krachten op dit vlak gebundeld worden. De nieuwe naam zal KPN Wholesale Mobiel gaan worden. De standplaats blijft het Telfort gebouw in Amsterdam. Telfort is sinds 4 oktober jl. dochter van KPN.

Profiel Telfort
Telfort is een zelfstandige en winstgevende aanbieder van mobiele telecommunicatie voor particuliere en zakelijke klanten. Telfort biedt kwalitatief goede producten tegen zeer scherpe prijzen. Hiervoor beschikt Telfort over een netwerk van hoge kwaliteit en stelt zij de klantenservice centraal voor haar 2,417 miljoen klanten. Telfort is een vitale organisatie die snel op marktontwikkelingen inspeelt. Vanaf zomer 2005 is Telfort de eerste operator in Nederland met een landelijk dekkend mobiel breedbandnetwerk. Telfort is per 4 oktober 2005 een dochter van KPN.
- EINDE PERSBERICHT -

Noot voor de redactie (

Ingezonden persbericht