Impact retail bv
'Duitse elektronicaketens hebben onterecht goedkoop imago'
Zoals op de nieuwssite van nu.nl is te lezen, heeft onderzoek door de Duitse krant
Frankfurter Allgemeine Zeitung aangetoond dat Duitse prijsstunters voor elektronica vaak
duurder zijn dan hun concurrenten.
Voor de Nederlandse elektronicaformules niets nieuws, maar voor de consument natuurlijk
wel. 'Laat je niet gek maken' is dan ook de boodschap aan iedere Nederlandse
elektronica-consument.
Eerdere shoptesten, die It's zelf met regelmaat uitvoert, wijzen uit dat in 70% van de
gevallen Mediamarkt duurder zijn dan It's. In 12% van de gevallen zijn zij goedkoper en
in 13% van de gevallen liggen de prijzen gelijk. Het groots roepen in de media dat je de
goedkoopste bent, betekent in werkelijkheid vaak het tegenovergestelde.
Nederlandse ketens als It's en Modern Electronics bieden een eerlijk aanbod aan de
consument. Marktconforme prijzen met daaraan gekoppeld echte aanbiedingen die ook
daadwerkelijk op voorraad zijn. Een ruime keuze met een professioneel en persoonlijk
advies zijn kenmerkend voor de winkels van It's. Eigen bezorg- en aansluitservice staan
garant voor een goede aankoop.
It's is ten alle tijden bereid om een persoonlijke toelichting te geven, waarin zij haar
ervaringen en shoptesten nader kan toelichten.
Voor meer informatie over dit persbericht kan de redactie contact opnemen met: IMpact
Retail BV, communicatiemanager E. Haans-van de Weijer, B. v. Bloklandstraat 14, 5042 PM
Tilburg, tel: 013-5945239 / 06-52518515, ellen.haans@impactretail.nl