Impact retail bv

'Duitse elektronicaketens hebben onterecht goedkoop imago'

Zoals op de nieuwssite van nu.nl is te lezen, heeft onderzoek door de Duitse krant Frankfurter Allgemeine Zeitung aangetoond dat Duitse prijsstunters voor elektronica vaak duurder zijn dan hun concurrenten.
Voor de Nederlandse elektronicaformules niets nieuws, maar voor de consument natuurlijk wel. 'Laat je niet gek maken' is dan ook de boodschap aan iedere Nederlandse elektronica-consument.

Eerdere shoptesten, die It's zelf met regelmaat uitvoert, wijzen uit dat in 70% van de gevallen Mediamarkt duurder zijn dan It's. In 12% van de gevallen zijn zij goedkoper en in 13% van de gevallen liggen de prijzen gelijk. Het groots roepen in de media dat je de goedkoopste bent, betekent in werkelijkheid vaak het tegenovergestelde.

Nederlandse ketens als It's en Modern Electronics bieden een eerlijk aanbod aan de consument. Marktconforme prijzen met daaraan gekoppeld echte aanbiedingen die ook daadwerkelijk op voorraad zijn. Een ruime keuze met een professioneel en persoonlijk advies zijn kenmerkend voor de winkels van It's. Eigen bezorg- en aansluitservice staan garant voor een goede aankoop.

It's is ten alle tijden bereid om een persoonlijke toelichting te geven, waarin zij haar ervaringen en shoptesten nader kan toelichten.

Voor meer informatie over dit persbericht kan de redactie contact opnemen met: IMpact Retail BV, communicatiemanager E. Haans-van de Weijer, B. v. Bloklandstraat 14, 5042 PM Tilburg, tel: 013-5945239 / 06-52518515, ellen.haans@impactretail.nl