MediaPlaza
Vinden en Binden Introductie
Media Plaza, Utrecht
dinsdag 24 januari 2006
9:00 - 12:00
De arbeidsmarkt is aan het veranderen. Werkzoekenden zijn selectiever
geworden bij het selecteren van potentiële werkgevers. Ze zoeken op
een andere manier (via vacaturebanken en internet), maar hebben ook
andere behoeftes en eisen aan hun werkgever. Bijvoorbeeld een gunstig
bedrijfsprofiel en -cultuur en toekomstvoorzieningen.
Het wervings- en selectiebeleid van bedrijven zal ook hierop aangepast
moeten worden. De HR-professional wil zich optimaal bezighouden met de
zoektocht naar nieuwe goede krachten. Als tenminste intern de juiste
competenties en kennis niet aanwezig zijn. Hoe en waar zoekt hij/zij
de nieuwe werknemer van de toekomst?
Introductie
Seminar
Tijdens het ochtendseminar 'Vinden en binden' wordt ingegaan op
veranderingen op het gebied van werving en selectie van de medewerker
van de toekomst en de rol van ICT hierin.
Hoe zorg je als bedrijf voor een jaarlijks goede kwalitatieve
instroom? Hoe kun je als bedrijf ervoor zorgen dat professionals jouw
bedrijf als goede werkgever weten te vinden? En welke rol speelt
arbeidsmarktcommunicatie hierin?
Leerdoelen
- Werven en sturen op competenties.
- Wie is de medewerker van de toekomst?
- Hoe bereik je de medewerker van de toekomst?
- Nieuwe manier voor het werven en selecteren van nieuwe medewerkers.
- De rol van ICT binnen het HR-veld
Voor wie is dit seminar bedoeld:
- Recruiters
- HR-managers
- P&O functionarissen
Voor meer informatie en/of sponsoring kunt u contact opnemen met
Lisette Martens op 030-2914147
Dit ochtendseminar krijgt 's
middags een vervolg, 'Groeien en boeien - Hoe u het maximale uit uw
menselijk kapitaal haalt'
Zie voor meer informatie en inschrijving hierover
www.mediaplaza.nl/seminar/groeien
Het ochtendseminar 'Vinden en binden' is onderdeel van HR Plaza. HR
Plaza is een initiatief van Media Plaza, met de medewerking van de
belangrijkste branche- envakorganisaties op het gebied HRM. Het doel
is een kennisplatform te zijn voor HRM professionals. Zowel fysiek als
virtueel kan voortdurend kennis, ervaringen en informatie worden
uitgewisseld.