Triple P opnieuw gecertificeerd als Sun Service Manager
Triple p
PERSBERICHT
Triple P opnieuw gecertificeerd als Sun Service Manager
Certificering door Sun Microsystems bewijst expertise en ervaring van Triple P
VIANEN, 24 januari 2006 - Triple P, leverancier van ICT-oplossingen, is opnieuw
gecertificeerd tot Sun Service Manager. Met deze certificering bevestigt Sun Microsystems
de expertise en ervaring van Triple P als servicepartner. Triple P behoort tot
één van de 4 Sun Service Managers in Nederland.
Sun Microsystems stelt strenge eisen aan de certificering als Sun Service Manager op het
gebied van business, techniek, kwaliteit en logistiek. Bij de audit haalde Triple P op
alle vier deelgebieden nagenoeg over de maximum score. 'Onze brede klantenkring stelt
hoge eisen aan de kwaliteit van dienstverlening en wenst een breed aanbod aan kennis en
services op het gebied van hun hele ICT infrastructuur', aldus Jan Engel, Manager
Operations bij Triple P. 'De Sun Service Manager-certificering stelt Triple P in staat om
de services van Sun Microsystems zelfstandig uit te voeren, waardoor onze diensten beter
aansluiten aan de wensen en eisen van de klant. Wij kunnen onze klanten daardoor meer
toegevoegde waarde bieden.'
Met de certificering als Sun Service Manager toont Triple P aan dat het bedrijf
gekwalificeerd personeel in huis heeft en dat het conform de door Sun gestelde
richtlijnen zelfstandig service verleent op de systemen van Sun Microsystems. De
flexibele serviceorganisatie van Triple P zorgt dat doelmatig kan worden beantwoord aan
de verschillende wensen van de klanten die hoge eisen stellen.
Triple P heeft een grote installed base op Sun Microsystems. Dit is de voortzetting van
een lange samenwerking met de klanten. Zij kunnen rekenen op continuïteit en hebben
te maken met slechts één aanspreekpunt. Triple P biedt hiermee een
totaalpakket aan serviceoplossingen, waarbij zij ook kan terugvallen op de expertise van
Sun Microsystems.
Over Triple P
Triple P (Other OTC: TPPPF) ontwerpt, bouwt, levert en beheert ICT-oplossingen die op een
efficiënte manier bijdragen aan het resultaat van een organisatie. De drie p's -
people, performance en partnership - vormen de basis voor langdurige, succesvolle
relaties met onze klanten.
Deze publicatie bevat toekomstgerichte informatie. Deze informatie is gebaseerd op de
huidige verwachtingen, inclusief het voornemen de registratie van haar aandelen te
beëindigen en de potentiële markt voor haar aandelen na beëindiging van de
registratie. Gegevens die in dit bericht zijn opgenomen en geen betrekking hebben op
historische feiten, dienen te worden beschouwd als verwachtingen voor de toekomst. Zonder
een volledige opsomming te geven, wordt met het gebruik van de volgende woorden of
soortgelijke bewoordingen toekomstgerichte informatie aangegeven: 'denkt', 'anticipeert',
'verwacht', 'neemt voor' ,'voorziet'. De daadwerkelijke resultaten kunnen aanzienlijk
afwijken als gevolg van een aantal factoren waaronder, maar niet beperkt tot, de
besluiten van 'market makers'; de ontwikkeling van de totale ICT-uitgaven en vraag naar
ICT-diensten in Nederland; het moment waarop belangrijke orders worden geplaatst; het
vermogen gekwalificeerd personeel in te huren, op te leiden en te behouden; het totale
bedrag aan ontslagvergoedingen en andere noodzakelijke kosten voor het afronden van de
reorganisatie en hevige concurrentie.
Contact
Triple P
Dick Goettsch
Postbus 245
4130 EE VIANEN
Nederland
Tel: + 31 347 353168
Fax: + 31 347 353666
e-mail: triplepinfo@triple-p.nl
www.triple-p.nl