Triple P opnieuw gecertificeerd als Sun Service Manager

Triple p

PERSBERICHT

Triple P opnieuw gecertificeerd als Sun Service Manager Certificering door Sun Microsystems bewijst expertise en ervaring van Triple P

VIANEN, 24 januari 2006 - Triple P, leverancier van ICT-oplossingen, is opnieuw gecertificeerd tot Sun Service Manager. Met deze certificering bevestigt Sun Microsystems de expertise en ervaring van Triple P als servicepartner. Triple P behoort tot één van de 4 Sun Service Managers in Nederland.

Sun Microsystems stelt strenge eisen aan de certificering als Sun Service Manager op het gebied van business, techniek, kwaliteit en logistiek. Bij de audit haalde Triple P op alle vier deelgebieden nagenoeg over de maximum score. 'Onze brede klantenkring stelt hoge eisen aan de kwaliteit van dienstverlening en wenst een breed aanbod aan kennis en services op het gebied van hun hele ICT infrastructuur', aldus Jan Engel, Manager Operations bij Triple P. 'De Sun Service Manager-certificering stelt Triple P in staat om de services van Sun Microsystems zelfstandig uit te voeren, waardoor onze diensten beter aansluiten aan de wensen en eisen van de klant. Wij kunnen onze klanten daardoor meer toegevoegde waarde bieden.'

Met de certificering als Sun Service Manager toont Triple P aan dat het bedrijf gekwalificeerd personeel in huis heeft en dat het conform de door Sun gestelde richtlijnen zelfstandig service verleent op de systemen van Sun Microsystems. De flexibele serviceorganisatie van Triple P zorgt dat doelmatig kan worden beantwoord aan de verschillende wensen van de klanten die hoge eisen stellen.

Triple P heeft een grote installed base op Sun Microsystems. Dit is de voortzetting van een lange samenwerking met de klanten. Zij kunnen rekenen op continuïteit en hebben te maken met slechts één aanspreekpunt. Triple P biedt hiermee een totaalpakket aan serviceoplossingen, waarbij zij ook kan terugvallen op de expertise van Sun Microsystems.

Over Triple P

Triple P (Other OTC: TPPPF) ontwerpt, bouwt, levert en beheert ICT-oplossingen die op een efficiënte manier bijdragen aan het resultaat van een organisatie. De drie p's - people, performance en partnership - vormen de basis voor langdurige, succesvolle relaties met onze klanten.
Deze publicatie bevat toekomstgerichte informatie. Deze informatie is gebaseerd op de huidige verwachtingen, inclusief het voornemen de registratie van haar aandelen te beëindigen en de potentiële markt voor haar aandelen na beëindiging van de registratie. Gegevens die in dit bericht zijn opgenomen en geen betrekking hebben op historische feiten, dienen te worden beschouwd als verwachtingen voor de toekomst. Zonder een volledige opsomming te geven, wordt met het gebruik van de volgende woorden of soortgelijke bewoordingen toekomstgerichte informatie aangegeven: 'denkt', 'anticipeert', 'verwacht', 'neemt voor' ,'voorziet'. De daadwerkelijke resultaten kunnen aanzienlijk afwijken als gevolg van een aantal factoren waaronder, maar niet beperkt tot, de besluiten van 'market makers'; de ontwikkeling van de totale ICT-uitgaven en vraag naar ICT-diensten in Nederland; het moment waarop belangrijke orders worden geplaatst; het vermogen gekwalificeerd personeel in te huren, op te leiden en te behouden; het totale bedrag aan ontslagvergoedingen en andere noodzakelijke kosten voor het afronden van de reorganisatie en hevige concurrentie.

Contact

Triple P
Dick Goettsch
Postbus 245
4130 EE VIANEN
Nederland

Tel: + 31 347 353168
Fax: + 31 347 353666

e-mail: triplepinfo@triple-p.nl
www.triple-p.nl