Ingezonden persbericht


Persbericht

Wat elke marketeer moet weten over trends en toekomstige ontwikkelingen Inclusief het PIM Trendrapport.

Marktontwikkelingen volgen elkaar steeds sneller op. Marketeers zijn de voelsprieten van elke organisatie en lopen voorop met het signaleren van belangrijke trends en proberen daarop in te spelen met marketingbeleid en nieuwe produkten.

PIM heeft opdinsdagavond 31 januari de belangrijkste ontwikkelingen op een rijtje gezet en 3 toppers uitgenodigd. Alle aanwezigen ontvangen tevens het PIM Trendrapport 2006 t.w.v. ¤ 75,00.

Programma (18:00 -- 21:00 uur)


1. Egbert Jan van Bel, directeur Pleon en auteur van diverse marketingboeken. Hij heeft in opdracht van PIM onderzoek gedaan naar belangrijke marketingtrends die in het komende jaar 2006 voor marketeers belangrijk zullen. Hij presenteert het PIM Trendrapport 2006.


2. Jeroen Duijvestijn, adviseur bij SMO (Stichting Maatschappij en Onderneming) en auteur van verschillende boeken over marketing en corporate communicatie, gaat in zijn presentatie in op de empowerment van de consument en de gevolgen daarvan voor marketing en corporate communicatie.


3. Hans van Grieken, vice president van het internationale Business Innovation Network van Capgemini zal in zijn presentatie de belangrijkste innovatie en technologietrends tonen en behandelen. De denktank waar hij deel van uit maakt stelt zich tot doel trends te analyseren om de langere termijn toekomst (what 'might' be) te analyseren.

Locatie: Oracle in De Meern.

Inschrijven via www.pimonline.nl.


---

PIM
Drs. P. Verhaagen
M. 06-54 300 588
T. 035-602 67 58