Vereniging van communicatie advies bureaus (VEA)

08/02/2006 Catch the Big Idea

Grootse ideeën zijn het belangrijkste product van een reclameadviesbureau. Helaas komen briljante creatieve ideeën niet uit de lucht vallen. Ze zijn bijna altijd het logische gevolg van een effectief/creatief denkproces, waarbij de wijn zonder water geschonken wordt. De strategie die zon 77 internationale topcreatieven volgen bij hun denk- en werkproces vormt het onomstotelijk bewijs van deze stelling. De vraag is of een dergelijke denk- en werkstrategie is aan te leren?

Het antwoord is een volmondig ja. In deze eendaagse training leer je hoe je sneller tot bijzondere ideeën komt die hoog scoren op impact en doeltreffendheid. Creativiteit, niet als toevalstreffer maar als resultaat van aandachtig en bewust gestuurde creative production chain. Deze intensieve training voor creatieven confronteert je met je eigen manier van werken en biedt je een uitgelezen kans om te leren van de denk-, werk- en zienswijzen van creatieven op wereldformaat.

De invloed op de creatieve output van het bureau is direct voelbaar

je leert hoe je het creatieve proces op een ongekend hoog niveau kunt inzetten in het eigen bureau
efficiency en motivatie op een hoger level dankzij een zeer inspirerend creatief werkproces
slechts met kleine veranderingen kun je de kwaliteit van het creatieve proces aanmerkelijk verbeteren
je leert welke manier van werken in je bureau de beste ideeën opleveren
je profiteert ten volle van de kennis en denkprocessen van s werelds topcreatieven

Klik hier voor de voorwaarden en het inschrijfformulier

Docent: Ralf Langwost (Idea Management)
Duur: eendaagse training, voertaal Engels
Kosten: 795,-
Datum: 3 april 2006
Contact VEA: Cindy Schoonbeek