Ingezonden persbericht


P E R S B E R I C H T

Conclusion neemt De Combinatie van Factoren over

Amsterdam, 2 maart 2006 - Conclusion, zakelijke dienstverlener met meer dan 1000 specialisten, heeft eind januari overeenstemming bereikt over de volledige overname van De Combinatie van Factoren (DCVF), uitgeroepen tot het beste actiemarketingbureau in 2005!

DCVF is als communicatie-adviesbureau gespecialiseerd in resultaatgerichte communicatie. Oftewel, actiemarketing. De basis is geïntegreerde communicatie, zonder daarbij in middelen te denken.

Door deze overname versterkt Conclusion haar communicatiecluster. Een complete keten van dienstverlening wordt nu aangeboden. Voor ieder specialisme heeft Conclusion top-bedrijven binnen het cluster. Dit zijn Qi en Bright Alley IC voor digitale branded content. Basket Builders en First8 als technologie specialisten. Conclusion Communication Consultants en -Professionals voor het leveren van de juiste kennis en mensen. Triple Deal voor online business en betalingsverkeer. DCVF maakt het geheel compleet met activerende marketing. Conclusion is nu in staat om in te spelen op de snelheid van de consument en de markt. Met de juiste boodschap!

De merknaam en core business van De Combinatie van Factoren blijven ongewijzigd. De huidige aandeelhouders van DCVF, Kees-Jan Rozestraten, Lucy van der Helm en Jeroen Huisman blijven verbonden aan het bureau.

Over De Combinatie van Factoren

De Combinatie van Factoren is een communicatie-adviesbureau, gespecialiseerd in resultaatgerichte communicatie. Oftewel, actiemarketing. We geloven in geïntegreerde communicatie, waarbij we middelenvrij denken. In veel gevallen zijn de resultaten van door ons ontwikkelde communicatie-activiteiten meetbaar.

Directie en medewerkers binnen het bureau hebben een zeer brede ervaring binnen het communicatievak, zowel bij diverse themabureaus en actiemarketingbureaus voor de meest uiteenlopende accounts, als aan klantzijde. Deze ervaring heeft geresulteerd in een grondige kennis van alle communicatiedisciplines.

In een tijd waarin de consument met steeds meer communicatieboodschappen geconfronteerd wordt, is het in toenemende mate belangrijk om te zorgen voor impactvolle communicatie; oorspronkelijke en creatieve oplossingen, die echter wel realistisch en praktisch haalbaar zijn. Voor meer informatie: www.dcvf.nl

Over Conclusion
People Business is onze Core Business.
Conclusion is een zakelijke dienstverlener met meer dan 1000 specialisten actief. Conclusion onderscheidt zich door een unieke combinatie van gespecialiseerde bedrijven die flexibel inspelen op de vraag van de markt. Conclusion werkt in projecten, levert consultancy en detacheert binnen de business solutions: communication, human capital, organisation en technology. De werkmaatschappijen zijn actief in de marktsegmenten Sociale Zekerheid en Zorg, Overheid en Non-profit, Finance en Industry. Conclusion heeft vestigingen in onder andere Utrecht, Rotterdam en Amsterdam. Meer informatie: www.conclusion.nl