Ingezonden persbericht


Salesforce.com Unlimited Edition brengt The Business Web(TM) en AppExchange naar hele organisatie ~ Grenzeloos applicaties op maat ontwikkelen en implementeren, waaronder 180 programma's in AppExchange ~

Salesforce.com (NYSE: CRM), technologie- en marktleider op het gebied van on-demand customer relationship management (CRM), introduceert Unlimited Edition, waarmee klanten hun on-demand successen uit kunnen breiden naar het hele bedrijf.

Met Unlimited Edition kunnen klanten hun hele bedrijfsvoering runnen via The Business Web. De nieuwe oplossing biedt onder meer ondersteuning voor alle in eigen beheer ontwikkelde applicaties en door anderen gemaakte programma's uit AppExchange. Ook zijn er aanzienlijk verbeterde opslag- en aanpassingsmogelijkheden en de eersteklas ondersteuning en beheer. Unlimited Edition biedt daarnaast alle kenmerken en mogelijkheden van Enterprise Edition en Salesforce Sandbox, dat een volledige replica maakt van de Salesforce.com-implementatie van een klant.

"Unlimited Edition is een antwoord op de razendsnelle toename van het aantal toepassingen van Salesforce binnen het gehele bedrijf", zegt Marc Benioff, Chairman en CEO van salesforce.com. "Hiermee wordt The Business Web werkelijkheid en kunnen bedrijven al hun informatie on-demand beheren, organiseren en delen."

Unlimited Edition biedt een complete omgeving voor de implementatie van nieuwe bedrijfsapplicaties via AppExchange, het eerste on-demand platform. Met AppExchange hebben alle klanten van salesforce.com toegang tot een breed netwerk van diensten, applicaties en productiviteitsgereedschappen voor CRM-gerelateerde toepassingen, maar ook voor de financiële en HR-afdeling en verticale sectoren.

Unlimited Edition biedt alle mogelijkheden van Enterprise Edition van salesforce.com, maar heeft daarnaast ook:
* Unlimited Applications - De mogelijkheid om een ongelimiteerd aantal applicaties aan de bedrijfsomgeving toe te voegen. Deze mogelijkheid is speciaal ontwikkeld voor organisaties die hun on-demand omgeving willen uitbreiden met nieuwe toepassingen, of ze nu intern zijn ontwikkeld of zijn verkregen via AppExchange.
* Increased Storage and Customization - De opslagcapaciteit van 120 MB per gebruiker, een verzesvoudiging ten opzichte van Enterprise Edition, biedt grote organisaties de mogelijkheid om on-demand applicaties voor meerdere toepassingen tegelijkertijd uit te voeren.
* Salesforce Sandbox - Een volledig gerepliceerde productie-omgeving voor testen, ontwikkelen en trainen.
* Premium Support and Administration - Goede ondersteuning bij het installeren, uitrollen en implementeren van nieuwe applicaties uit AppExchange. Platinum Support biedt een eigen ondersteuningsmedewerker. Platinum Administration wijst een eigen beheerder.

(362 woorden)

BERICHT VOOR DE REDACTIE

Over salesforce.com
Salesforce.com is markt- en technologieleider in on-demand customer relationship management (CRM). Met de Salesforce-familie aan on-demand applicaties kunnen klanten al hun sales-, support-, marketing- en partnerinformatie beheren en delen. Met Appforce, salesforce.coms on-demand platform, kunnen klanten de Salesforce-familie customiseren en integreren om tegemoet te komen aan hun eigen behoeftes, en snel nieuwe, krachtige applicaties ontwikkelen. Appforce-applicaties zijn beschikbaar via AppExchange, salesforce.com's on-demand service voor het delen van applicaties. Klanten hebben daarbij voordeel van salesforce.coms training, ondersteuning, consulting en best-practices.

Vanaf 31 januari 2006 beheert salesforce.com de klantinformatie van circa 20.500 klanten en circa 399.000 betalende abonnees, waaronder klanten als Advanced Micro Devices (AMD), America Online (AOL), Automatic Data Processing (ADP), Avis/Budget Rent A Car (Cendant Rental Car Group), Dow Jones Newswires, Nokia, Polycom en SunTrust. Alle nog niet aangekondigde diensten of features waar in dit of andere persberichten en openbare verklaringen aan wordt gerefereerd, zijn momenteel nog niet beschikbaar en hoeven niet op tijd of helemaal niet te worden geleverd. Klanten die onze diensten aanschaffen moeten de aankoopbeslissing maken gebaseerd op de features die momenteel aanwezig zijn. Het hoofdkantoor van salesforce.com is gevestigd in San Francisco. Daarnaast heeft salesforce.com kantoren in Europa en Azië. Het bedrijf is genoteerd aan de New York Stock Exchange met het 'ticker' symbool 'CRM'. Bezoek voor meer informatie www.salesforce.com

Voor verdere persinformatie, fotografie of een interview kunt u contact opnemen met Maud Geerbex van LEWIS: Tel: +31 (0)40 235 46 00 Fax: +31 (0)40 235 46 01 E-mail: maudg@lewispr.com Website: http://www.lewispr.com

Voor overige informatie kunt u contact opnemen met Amanda Fennell, marketing manager bij salesforce.com EMEA: Tel: +44 870 351 5472
E-mail: afennell@salesforce.com Website: http://www.salesforce.com

LEWIS - Global Public Relations

Hoevenweg 29
5652 AW Eindhoven
Nederland

Tel: +31 40 235 46 00
Fax: +31 40 235 46 01
Web: www.lewispr.com
Agency blog: www.lewis360.com