AutoRai

Chevrolet introduceert Kalos Challenge merchandisinglijn

(3/10/2006)
Binnenkort gaat in Nederland voor het tweede achtereenvolgende jaar de Chevrolet Kalos Challenge van start, een succesvolle rallyklasse waarin de dynamische Chevrolet Kalos 3-deurs centraal staat. Voor Chevrolet Nederland is dat tevens het moment om een compleet nieuwe Chevrolet Kalos Challenge merchandisinglijn te introduceren. De merchandisinglijn bestaat grotendeels uit sportieve vrijetijdskleding, voorzien van Challenge uitstraling, en is via de Nederlandse Chevrolet distributeurs te bestellen.
Om de fans meer te betrekken bij de Chevrolet Kalos Challenge heeft Chevrolet Nederland een uitgebreide merchandisinglijn samengesteld, bestaande uit kwalitatief hoogwaardige artikelen. Sportieve vrijetijdskleding voert daarbij de boventoon, geheel in lijn met het karakter van de Chevrolet Kalos Challenge. Zo levert Chevrolet onder meer sportieve overhemden, korte en lange mouwen shirts, poloshirts, fleece truien en windjacks. Alle kledingstukken zijn uitgevoerd in de blauwe kleuren van de Chevrolet Kalos Challenge en zijn vervaardigd uit kwalitatief hoogwaardige materialen.

Bovendien introduceert Chevrolet Nederland als onderdeel van de merchandisinglijn een aantal praktische gebruiksartikelen en hebbedingen, alle vanzelfsprekend voorzien van het Chevrolet Kalos Challenge embleem. De reeks artikelen loopt uiteen van caps en parapluâs tot aan praktische rugzakken en sporttassen.

Kortom, een complete lijn sportieve vrijetijdsartikelen waarin eenieder wel iets van zijn of haar gading vindt. Geïnteresseerden kunnen bij de Chevrolet distributeurs terecht om kennis te maken met het complete Chevrolet Kalos Challenge merchandisingaanbod.

BedrijfsautoRAI.nl